Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

KevinL17 apr 2022, 23:03

 87
Die ticketing zeg.. 🙄
Gebruikersavatar

Paraceta17 apr 2022, 23:04

 717  Sven
kristof.allaerts schreef: 17 apr 2022, 22:23 Ik vrees dat ze de WIDM toer op gaan, en de onthulling daar live gaan doen 😴 👎
Een live onthulling zou geen "invloed op het spel" zijn; deze woorden zijn zorgvuldig gekozen en ik acht de kans dus klein dat ze de widm-toer op gaan. (Zo'n live-onthulling is ook inherent messy, wat niet zou passen bij de eerdere beeldvorming en het verhaal dat het programma probeert te vertellen.)
Zelf denk ik eerder in de richting van de 3 finalisten die een pleidooi geven waarom ze niet de Mol zijn, het aanwezige publiek stemt op wie ze denken dat het wel is en kunnen zo nog extra geld in de groepspot brengen. Dat lijkt me een mogelijke, logistiek haalbare (maar misschien niet zo interessante/originele?) piste.
Sowieso is het feit dat de Mol op voorhand ingelicht wordt over deze invloed van het publiek belangwekkend.
Gebruikersavatar

Paraceta17 apr 2022, 23:15

 717  Sven
Ik hoop het ook oprecht; het laatste waar De Mol behoefte aan heeft is een imitatie van WIDM. Ik geloof wel dat de makers dat zelf ook maar al te goed beseffen.
Gebruikersavatar

kristof.allaerts17 apr 2022, 23:18

 364  Uma
Dat pleidooi komt ook uit dit seizoen WIDM 😜

GDC zegt: "Een avond die speciaal kan worden, want jullie kunnen een rol krijgen in het spel."

Een rol... dat is daarom geen invloed 🤞
Gebruikersavatar

Paraceta17 apr 2022, 23:21

 717  Sven
(I know, daarmee dat dat ook meteen in me opkwam; het zou sowieso wel al iets beter passen om het in de finale te doen dan in de eerste aflevering zoals in Nederland. Maar bon, ik ben met reden geen maker van De Mol, ik verwacht weer een goede, originele twist.)
Gebruikersavatar

Beethoven17 apr 2022, 23:59

 18  Yens
All Stars? 🤓
Gebruikersavatar

SamL18 apr 2022, 01:37

 37  Yens
Ivm die twist:

Die "een rol in het spel" lijkt te verwijzen naar iets dat daar in Paleis 12 nog ter plekke staat te gebeuren. Plus: in dat filmpje lijkt Gilles ook eerder te verwijzen naar de finale zelf dan naar de uitzending van de finale.

Iets waar ik aan dacht voor ik las over dat live event:
Mss kan de mol toch ook geld verdienen? Ter compensatie van het feit dat die kans hem nu zomaar is ontnomen, terwijl dat niet de deal was van in het begin zoals met een klassieke mol.
Lijkt me nie zo gek
Gebruikersavatar

jos.jansen18 apr 2022, 09:48

 328  Uma
Ik vermoed dat er nog een opdracht gespeeld wordt in Paleis 12. Ze moeten misschien de oud kandidaten zoeken in de mensen massa en krijgen dan nog geld in de groepspot.

Ik heb ook nog een vermoeden dat de eind-test wel eens on stage ingevuld kan worden voor al het volk.
Gebruikersavatar

Minedor18 apr 2022, 10:07

 29  Uma
De kandidaten en mollen uit vorige seizoenen zullen misschien moeten stemmen op wie zij denken dat de mol is? En dan per juiste/foute gok komt er geld in/uit de pot?
Gebruikersavatar

Laleia18 apr 2022, 11:07

 306
Het lijkt me logisch dat de finale gespeeld moet zijn. Als ze daar de vragenlijst nog moet invullen, spelen er veel te veel factoren mee. Dat gaan ze nooit doen.
Mijn eerste reactie was ook dat ik hoopte dat ze het niet gaan doen zoals WIDM. Ik heb dat altijd stom gevonden.
Een extra opdracht lijkt me wel leuk. Ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat het zoiets wordt.
Gebruikersavatar

Agt. Mol Daviër18 apr 2022, 14:52

 33  Yens
Minedor schreef: 18 apr 2022, 10:07 De kandidaten en mollen uit vorige seizoenen zullen misschien moeten stemmen op wie zij denken dat de mol is? En dan per juiste/foute gok komt er geld in/uit de pot?
Dit vind ik een goeie piste…👍🏻

Misschien iets met de vorige mollen die een invloed hebben op de uiteindelijke groepspot, maar ook onder hen (Gilles, Eline…) zit een verrader die als het hem of haar lukt het opzet nog te saboteren, de groepspot nog zal halveren.

Aan ons (het publiek) om de ultieme mol der mollen via aanwijzingen tijdens de finale eruit te stemmen. Ik zeg maar wat 😜

En dan zal er nog wel een vliegticket naar Frankfurt ofzo verloot worden 😉
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16