Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Paraceta08 mei 2022, 22:12

 717  Sven
Play4 heeft vanmorgen getweet dat de aflevering pas na middernacht online zou staan @JBB 😔
Gebruikersavatar

ex-molinator08 mei 2022, 22:14

 3483  Uma
Ongeveer de helft (in het midden) niet gezien wegens telefoons 😒😡.

Maar geen paniek : ik kan het later herbekijken :

nee dus 🤷🏻‍♂️😡💩

toevoeging: net Paraceta's bericht gezien en dat geeft hoop.
Gebruikersavatar

JBB08 mei 2022, 22:15

 439  Uma
Allez bon, dikke fail dus.

En er staat wel al een filmpje "De Mol: de eerste reacties" online. Dat gaat dan wel onmiddellijk of wat 🙁

Dit seizoen is gewoon de ene teleurstelling na de andere...
Gebruikersavatar

scscsc08 mei 2022, 22:17

 1
Hey, ik heb de finale van de Mol nog niet kunnen bekijken omdat ik 20min te laat pas de livestream kon volgen op goplay. Ik dacht dat de volledige aflevering meteen op Goplay zou staan nadat de mol bekend was, maar ik kan het nog steeds niet bekijken. Iemand een idee waar ik deze aflevering kan bekijken?
Gebruikersavatar

JBB08 mei 2022, 22:20

 439  Uma
scscsc schreef: 08 mei 2022, 22:17 Hey, ik heb de finale van de Mol nog niet kunnen bekijken omdat ik 20min te laat pas de livestream kon volgen op goplay. Ik dacht dat de volledige aflevering meteen op Goplay zou staan nadat de mol bekend was, maar ik kan het nog steeds niet bekijken. Iemand een idee waar ik deze aflevering kan bekijken?
Een paar posts hoger kijken: blijkbaar na middernacht pas.

Het zal voor mij ook pas voor morgen zijn dus. 🙄
Gebruikersavatar

petra.vhamme08 mei 2022, 22:22

 30  Sven
Klopt...had de andere kandidaten ook graag gezien, hun reactie. Misschien volgende week...🤞🏻
Gebruikersavatar

SamL08 mei 2022, 22:22

 37  Yens
Sauv schreef: 08 mei 2022, 22:17 Ik heb de andere kandidaten erg gemist. Ik had graag hun reacties gezien op de onthulling van de Mol.
Die zie je normaal pas in de "Verborgen hints en sabotages"-aflevering hé.
Gebruikersavatar

Sauv08 mei 2022, 22:24

 7
Ook vreemd: Gilles had allerlei oud-kandidaten en oud-Mollen toch per brief uitgenodigd om aanwezig te zijn bij de finale? Ze zouden daar toch een rol in gaan spelen? Daar hebben we niets van terug gezien.
Gebruikersavatar

BeaVer08 mei 2022, 22:27

 1293  Uma
Als kijker vond ik het een heel mooi evenwicht tussen live in paleis 12 en wat er zich afspeelde op voorhand. Heel aangenaam om naar te kijken. Ik kan mij voorstellen dat het minder aangenaam was als je daar live aanwezig was.
Gebruikersavatar

Cedric08 mei 2022, 22:28

 2834  Uma
scscsc schreef: 08 mei 2022, 22:17 Hey, ik heb de finale van de Mol nog niet kunnen bekijken omdat ik 20min te laat pas de livestream kon volgen op goplay. Ik dacht dat de volledige aflevering meteen op Goplay zou staan nadat de mol bekend was, maar ik kan het nog steeds niet bekijken. Iemand een idee waar ik deze aflevering kan bekijken?
Sauv schreef: 08 mei 2022, 22:24 Ook vreemd: Gilles had allerlei oud-kandidaten en oud-Mollen toch per brief uitgenodigd om aanwezig te zijn bij de finale? Ze zouden daar toch een rol in gaan spelen? Daar hebben we niets van terug gezien.
De live uitzending was meer dan enkel de finale die op Play4 werd uitgezonden.
Vooraf was er ook al de aankomst op "de rode loper" die live werd getoond op de zender Play247. Daar zijn veel oud-kandidaten aan het woord gekomen over hun verdenkingen. Dat begon al om 19u, maar was enkel in Vlaanderen te bekijken als ik het goed begrijp.

Dus van 19u tot 19u55 was er live de interviews met oud-deelnemers op Play247.
En dan om 19u55 startte de finale die live werd uitgezonden op Play4 en op de website van Play4.

Vanaf middernacht zou de finale ook online moeten komen op de website van Play4 om te kunnen herbekijken.
Laatst gewijzigd door Cedric op 08 mei 2022, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

masterveecee08 mei 2022, 22:28

 3547  Sven
Ja, vond het ook wel goed. Nu, voor mij is 1x wel goed. Maar dat ook mss voor de stress als kandidaat. 5 maanden (alhoewel ik denk dat het meer was) wachten. Amai
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16