Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

david vyncke08 apr 2022, 14:02

 11  Uma
@chicawah.janssen Soms is het inderdaad onvermijdelijk, zoals Alina met de bel. Maar in deze 2 gevallen ligt het volgens mij toch anders, zowel Uma als Yens konden op een aanvaardbare/onopvallende manier mislukken. Uma was helemaal alleen beneden en kon gemakkelijk het juiste standbeeld niet vinden of te veel lucht verbruiken, op de beelden blijkt zelfs dat ze moeite doet om zuurstof te besparen. Yens had maar 36 seconden en 1 poging over, ook niet vanzelfsprekend. Dus ja als 1 van beiden toch de mol blijkt te zijn, zou ik toch teleurgesteld zijn. Een goede mol moet vindingrijk zijn op dergelijke momenten 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 apr 2022, 15:11

 8153
@david vyncke 100% mee akkoord! 🙂
Uma vond op het nippertje het juiste beeld terwijl ze het op het nippertje net zo goed niet had kunnen vinden en Yens had net te laat kunnen komen om de 5de vraag op te lossen.
In Uma heb ik altijd een gedreven kandidate gezien, ik kan mij niet voorstellen dat zij de mol is. En Yens... ook niet eigenlijk.
Gebruikersavatar

filiep.portugees08 apr 2022, 18:06

 407  Uma
david vyncke schreef: 08 apr 2022, 13:15 Ik vind niet dat een mol af en toe moet schitteren, dat is niet het concept van het spel... dat een kandidaat zichzelf wat verdacht maakt om zijn medespelers te misleiden kan nog door de beugel maar dat de mol bewust extra moeite doet om een opdracht te doen slagen is not done.
Als Uma de mol is had ze daar al wel wat geld uit de pot gehaald, door die tekening zo traag mogelijk naar beneden te sturen.
De mol moet ook af en toe iets goed doen, anders begint het wel heel snel op te vallen.
Gebruikersavatar

david vyncke08 apr 2022, 18:53

 11  Uma
@filiep.portugees Of het geld niet is gehaald omdat de tekening te traag beneden was of Sven zijn lucht te snel op was is nog maar de vraag 😉 moeilijk af te leiden uit de beelden. En ja de mol moet zeker af en toe iets goed doen, maar in je eentje een opdracht gaan redden is voor mij persoonlijk toch een brug te ver.
Gebruikersavatar

filiep.portugees08 apr 2022, 18:57

 407  Uma
David Vyncke schreef: Of het geld niet is gehaald omdat de tekening te traag beneden was of Sven zijn lucht te snel op was is nog maar de vraag 😉 moeilijk af te leiden uit de beelden. En ja de mol moet zeker af en toe iets goed doen, maar in je eentje een opdracht gaan redden is voor mij persoonlijk toch een brug te ver.
Ja, ze monteren het altijd zo dat je er alle kanten mee opkunt.
Maar er moesten 2 standbeelden geraden worden, er werd dus hoogstens de helft van de proef gered.
Gebruikersavatar

Minedor10 apr 2022, 22:30

 29  Uma
Ja lap, mijn analyse kan naar de prullenmand.
De mol kan weer kinderen hebben 😃.
Maar toch nog steeds niet in Barcelona wonen denk ik.