Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Frolva04 mei 2022, 21:04

 2204
karine.ke schreef: 04 mei 2022, 14:49 Het is misschien mijn leeftijd
Bas zou zich afvragen: drie? :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric15 mei 2022, 21:55

 2834  Uma
Wat een prachtige mens is Philippe toch!
Ik zit nog maar aan de eerste reclame van de reünie-aflevering, geen idee wat er nog getoond zal worden, maar genoten van Philippe zijn mollenstreken. Deed het écht goed. En dat met die vrolijke ingesteldheid erbij. Top.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mei 2022, 21:58

 8153
Philippe is echt een schat van eens mens! En een heel goede mol!
Gebruikersavatar

masterveecee15 mei 2022, 22:03

 3547  Sven
Heel leuk om echt een heel stuk van hem te zien in de aflevering!
Toffe kerel 👍🏻

Trouwens, toch even deze naar boven halen:

Afbeelding

Je zag hem hier écht afzien e...

En dan wou ik even ook deze er zetten:

Afbeelding

Toch van die steun e! 😍

*Tof dus... 🙄🙈
Gebruikersavatar

SamL16 mei 2022, 01:35

 37  Yens
Ik vond het echt mooi en tegelijkertijd hartverscheurend om in deze laatste aflevering te zien hoeveel goesting Philippe had om te mollen en vooral ook hoe goed hij het allemaal doorhad en aanvankelijk subtiel
alles naar zijn hand kon zetten. Was echt een top-mol en dubbel spijtig dat het zo moeten eindigen is voor hem.

Maak het maar mee he, ik denk dat velen de druk onderschatten die mol zijn met zich meebrengt. Ik merk vaak dat vooral veel eerder casual kijkers de rol van mol zien als gewoon een kandidaat met een speciaal statuut. Maar dat is het niet. Je bent de kern van het concept en de naam van het spel. Je bent eigenlijk op een manier een verlengde van de makers / de productieploeg. Dus als je dan voelt dat er iets mis aan het gaan is (echt of vermeend), snap ik heel goed dat er doembeelden opduiken van heel het programma dat naar de knoppen is en iedereen die jou dat verwijt.
Gebruikersavatar

Vermoljoen16 mei 2022, 17:05

 2354  Uma
Philippe deed het eigenlijk monsterlijk goed. Hij werd zo goed als niet verdacht en slaagde erin zeer subtiel te mollen. Dat in combinatie met zijn karakter en vrolijke uitstraling maakte hem voor mij eigenlijk al één van de leukste mollen ooit. Los van zijn rol als Mol vond ik hem ook een erg aangename persoon om naar te kijken. Opnieuw vanwege zijn enthousiasme, positiviteit en vrolijke uitstraling. Hij slaagde erin zich op die manier te onderscheiden van andere mollen. Erg jammer dat Philippe niet heeft kunnen door mollen, maar tegelijkertijd uiterst begrijpelijk. Het geef nog maar eens weer hoe moeilijk deze rol is en hoe bepalend elk detail kan zijn in zo’n heftige periode. Naar zo iemand kan je alleen maar opkijken. Alle respect naar hem!
Gebruikersavatar

leon.paelinck17 mei 2022, 12:03

 48  Sven
Inderdaad. Zelfs Bert heeft nooit op Philippe ingezet na het horen praten in zijn slaap.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14