Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

ms9510 apr 2022, 21:13

 15  Bert
Wat is dat nu voor twist.
Moet improviseren/paniek geweest zijn voor de crew
Gebruikersavatar

Kamool10 apr 2022, 21:26

 17  Uma
Kzat er wel boenk op. En da met maar 5 percent van de mensen hier.
Gebruikersavatar

Paraceta10 apr 2022, 21:29

 717  Sven
Enorm veel respect voor Philippe dat hij deze keuze heeft durven maken: mentale gezondheid primeert altijd boven een tv-programma, een spel. Ik vind dit een moedige keuze van een sterke persoon waar we alleen maar vrede mee kunnen nemen.
Verder ook heel veel respect voor een crew die (1) zo meeleeft met haar kandidaten en Mol en (2) zelfs in zo'n scenario het hoofd koel kan houden en het programma verder kan zetten in moeilijke omstandigheden.
Gebruikersavatar

linde.carun10 apr 2022, 21:30

 6  Sven
Idd wat een twist! Nu is de vraag wie is De Mol 2 ?!
Gebruikersavatar

AlleTaupe10 apr 2022, 21:34

 58  Yens
Amai, wat een bom. Blijkbaar durfde Phillippe amper slapen nadat hij in zijn slaap praatte... dat moet voor hem inderdaad een serieuze beproeving geweest zijn! Een moedige beslissing.
Gebruikersavatar

HanMi10 apr 2022, 21:37

 21
Hij had zich eens versproken in zijn slaap en durfde erna niet meer slapen. Dan snap ik dat je door de druk van mol zijn er onderdoor gaat, als je fysiek niet top bent, trek je dit niet.
Gebruikersavatar

Jay-Lo10 apr 2022, 21:37

 1690  Sven
Ik had echt met hem te doen. Hij geraakte niet op de juiste posities, hoewel het in het begin toch supergoed ging.
En dat in het jubileumseizoen, maar beter dan er helemaal onderdoor gaan.
Soms wordt dat ook geïnsinueerd, dat de mol eruit is en ze onder onze neus een nieuwe kandidaat de mol maken. Maar het wordt zoals altijd gewoon openlijk gecommuniceerd. Chapeau daarvoor.
En Philippe, kop op, ik denk dat "mol" zijn heel zwaar is.
Gebruikersavatar

jos.jansen10 apr 2022, 21:38

 328  Uma
Een mol die ter plaatse gekozen wordt? De geschiedenis herhaalt zich
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14