Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mollenvangertje11 apr 2022, 12:03

 30  Uma
Hier komen alle Molacties van Philippe.

Voor dat ik nu ze allemaal ga zoeken, de eerste die ik weet zijn sowieso: 1: De eieren, 2: De roosjes (Philippe at er 1 op maar gooide er 2 weg)

1:
Afbeelding
Gebruikersavatar

julie.willems11 apr 2022, 12:44

 5  Uma
1 Het snel laten vallen van de steen in de fietsopdracht
2 Het proberen afleiden van Manu in maanlanding
3 het tot tweemaal toe proberen sturen naar andere ober met de vertaalopdracht.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 apr 2022, 12:49

 8153
Bij de cactusopdracht doen alsof je beter coördineert dan Nele en al wat misgaat op haar afschuiven.
Gebruikersavatar

Paraceta11 apr 2022, 13:13

 717  Sven
Ik vermoed dat het min of meer dit gaat zijn:

Het jubileumfeest
- 2 roosjes weggegooid;
- Mogelijk gepusht om snel te vertrekken bij Yens en Manu zodat die €400 ook sowieso verloren ging.
Het cactusparcours
- Nele fouten laten maken door de kandidaten in moeilijke posities te loodsen waardoor Neles instructies ballonnen lieten ploffen;
- Pech gehad dat Nele het op een cruciaal moment overnam bij Jens waardoor de €1500-verdubbelaar wel gehaald werd.
De vloer is lava
- Nadat Bert veel tijd verspeeld heeft bij de koekoeksklok zelf meteen van de stelten vallen.
Koken voor de foodblogger
- Het eerste halfuur van de opdracht zo goed als verdwijnen;
- Mogelijk met de gofio (en aardappelen?) geknoeid;
- Eieren laten vallen;
- Kwistig met amandelen rondgestrooid.
De goudschat
- Niet echt gemold maar dat was ook niet nodig.
Ideale partners
- Niet gemold.
Standbeelden en modellen
- €250 verspeeld door een vertaling te kopen.
(Vermoedelijk wilde hij in een andere deelopdracht terecht komen.)
De raketlancering
- Emanuelle proberen afleiden;
- Aan het lanceerplatform proberen te geraken (dit las ik gisteravond ergens maar ik vind het precies niet meteen terug) om zo foute antwoorden te kunnen geven (om deze reden ook bij 3 en mogelijk 4 van de 5 borden waarover een vraag kwam gestopt); mislukt.
Een pittige bergrit
- Poging om eigen band lek te steken mislukt;
- Kassei snel laten vallen.
De dragshow
- Niet gemold (wilde in de muziekgroep zitten).
Gebruikersavatar

julieke.vdw11 apr 2022, 20:14

 106  Uma
Bij de standbeelden en modellen en bij de dragshow wilde hij inderdaad waarschijnlijk in een andere deelopdracht terecht komen. Wordt de mol eigenlijk voorbereid op alle onderdelen van een opdracht? Ik weet dat er meestal posities zijn waarbij je meer impact hebt op het spel en dus beter kan mollen, maar krijgt de mol op voorhand een plan B indien dit niet lukt?
Gebruikersavatar

leon.paelinck11 apr 2022, 20:30

 48  Sven
Met de show bewust slecht met de hamer geklopt zodat de eerste tafel verloren was?
Gebruikersavatar

Paraceta11 apr 2022, 20:31

 717  Sven
Hm, ik denk dat hij zei dat hij fysiek nog amper in staat was die nagel er fatsoenlijk in te kloppen of het plankje goed te zagen?