[Philippe] Bedankt allemaal

Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Fervente mollenjager18 apr 2022, 03:35

 130  Uma
Ik had je wat uitgesloten op basis van het passieve gedrag en mogelijks dus ook omdat je u niet goed voelde. Dat heeft me wat beïnvloed in het zoeken naar de mol. Dus ik had je mogelijks wel kunnen ontmaskeren mits je de opdrachten wel kon doen zoals je het in uw hoofd had... Maar.. ik ben blij te zien dat alles terug beter gaat.
Gebruikersavatar

annazoektmol18 apr 2022, 10:28

 50  Uma
Hey Philippe,
Ik mis jouw zachte persoonlijkheid in het spel nu.
Het ga je goed !
Gebruikersavatar

marc.koenen18 apr 2022, 10:33

 122
Beste Philippe,
Tonnen respect voor jou en de crew van de mol.Mentale gezondheid is een ziekte die nog te weinig aanvaard wordt in de maatschappij.Hopelijk gaat er nu bij veel mensen een belletje rinkelen als ze het moeilijk hebben of bij werkgevers dat ze er meer aandacht aan moeten geven.Een van mijn zonen zat met hetzelfde probleem,maar werkt bij een bedrijf die dat prima opgelost heeft.Ze gunnen hem zijn tijd en leggen geen extra druk op hem om weer te hervatten.Ze boden hem een andere uurregeling aan met minder uren en enkel als hij zich mee goed voelde.Voor dit bedrijf doe ik echt mijn hoed af.Ook regelden ze bijstand van vakmensen om hem beter te laten voelen.Zo zie je dat door een fantastisch tv programma het begrip eindelijk aanvaard wordt en dat is alleen maar goed voor iedereen.
Het ga je goed in je verdere leven