[Philippe] Bedankt allemaal

Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Dagobert13 apr 2022, 09:07

 75
Dag Philippe
De Mol 2022 is een mooi menselijk jubileumverhaal geworden.
Ook dankzij jou.
Veel geluk verder!
Gebruikersavatar

astridm13 apr 2022, 13:49

 287
Na ongeveer 15 jaar echt gezocht te hebben, kijk ik de laatste jaren meer intuitief. Waarom je mijn mol was? Geen idee, het was gewoon een gevoel en misschien was het ook alleen maar omdat je mijn wensmol was. Je lijkt me een heel leuke man die positief in het leven staat en dan moet zo'n gemoedstoestand wel heel hard aankomen. Gelukkig gaat het nu weer goed met je molletje, ik zal nooit meer Pilates kunnen doen zonder aan jou te denken. 😃
Gebruikersavatar

suzanne.verkerk13 apr 2022, 17:56

 70  Uma
Lieve Philippe,
Bedankt dat je de rol van de Mol aannam, je hebt het goed gedaan! Nog steeds tonnen respect hoe je met alles hebt moeten dealen.
Natuurlijk keihard verschoten van je onthulling, die nazindert als een veel te vroege onthulling waardoor de opgebouwde climax ook in een keer verdween. Op werk betrap ik mijzelf erop dat ik 'Sally can wait' zing, want ik ken de rest niet, maar dat komt nog goed, het nummer is inmiddels gevonden. 🙈
Je blijft voor mij een gevoelige, fantastische Mol, merci nogmaals. Ik wens jou het beste!
Gebruikersavatar

filiep.portugees13 apr 2022, 20:16

 407  Uma
Alle respect voor jou en jouw beslissing, Philippe.
Ik denk niet dat ik het zo lang met weinig of geen slaap had kunnen uithouden.
Dat je in je slaap praatte en zo zaken verklapte die je niet mocht verklappen, is pure pech.
Ik blijf met de vraag zitten hoe dat nu zat met dat plankje waar je de eieren op liet vallen, maar ik veronderstel dat we dat in de onthullingsaflevering wel gaan zien.
Hopelijk mag het met jouw leven voor de rest gaan zoals met de eieren: voor de wind 😉
Gebruikersavatar

Mollenvangertje14 apr 2022, 11:36

 30  Uma
Hey, Philippe,

Ik vind dat je je rol als mol geweldig hebt gedaan! Echt waar!
Maar, 1 vraag: Wie is (volgens jou) nu de Mol?
Gebruikersavatar

DorienDB14 apr 2022, 16:33

 2
Hey Philippe,
Je hebt het supergoed gedaan! Ik heb je nooit verdacht! Moedige beslissing.

Groetjes Dorien
Gebruikersavatar

draakje.be15 apr 2022, 21:23

 13  Anke
Hey Philippe

Zoals al eerder gezegd door al onze lieve mollenjagers, je was een geweldige Mol!
Ik ga niet zeggen dat ik je niet verdacht heb, maar dat heb ik meestal bij iedereen wel een beetje... 😉
Ik vind het zeer spijtig dat je weg bent want ik vond je een leuke verschijning op TV. Altijd klaar voor een grapje, een misplaatste pun of een gemeende knuffel en lach... Hopelijk ben je intussen wat bekomen en stel je het weer helemaal goed, ik denk dat velen onderschatten wat het allemaal meedraagt.
In ieder geval, veel speurplezier naar de nieuwe mol (met een beetje voorkennis dan). en ik hoop dat je ondanks alles er toch ook wat van kunnen genieten hebt!

Groetjes
xoxoxo
Gebruikersavatar

Cedric16 apr 2022, 23:38

 2834  Uma
Zó veel respect..

Philippe, ik heb jouw aflevering pas nu net gekeken - het geheel ben ik pas later kunnen beginnen inhalen, 4 afleveringen in 4 dagen waren het gevolg - maar ik had de spoiler van jouw exit niet kunnen vermijden.
Zelf ook al de nodige mentale struggles gehad hebbend, was ik dan ook heel benieuwd naar deze afleveringen, zowel naar hoe jij dit aanpakte als naar hoe de crew ermee omging. In beide gevallen kan ik enkel mijn petje af doen.

Ja, je was een goede Mol, een steengoede zelfs. Maar vooral, je bent een steengoede mens. Vergeet dat maar niet. Je lijkt me superlief, supervriendelijk, wees maar trots op je persoonlijkheid. Al weet ik uit mijn persoonlijke ervaring/gedachten dat zelfs wanneer veel mensen dit over je zeggen het nog altijd niet evident kan zijn om het zélf ook te geloven. Geen idee hoe ik je daarmee kan helpen, het is een beestje dat in je hoofd kan kruipen en ik zou zelf ook graag weten hoe het eruit te krijgen; ik kan enkel hopen dat het bij jou lukt of al gelukt is.

Normaal kijk ik nooit uit naar het einde van de reeks, maar dit keer verlang ik meer dan ooit naar de reünie-aflevering, waar je iedereen zal terugzien, door iedereen terug in de armen gesloten zal worden én voor een keer ook de Mol te weten zal komen wie de Mol is...

Hou je goed!
Gebruikersavatar

petra.vhamme17 apr 2022, 15:00

 30  Sven
Alles is hier gezegd...

Je bent een mooi mens...een goede mol...respect!

X
Gebruikersavatar

Zillionaire17 apr 2022, 16:13

 1  Uma
Hai Philippe,

Ook vanuit Nederland niets dan lof en een heel wijze beslissing. Om de zwaarte van het programma aan te geven : In Nederland ging een kandidaat eruit om hij de druk niet meer aankon. Chapeau voor de makers en jou. Verstandig en stoer!

👍🏻👍🏻
Gebruikersavatar

Gylfie18 apr 2022, 00:09

 33
Hey Philippe,

Alles is intussen al gezegd door mijn voorgangers, maar ik wou toch ook nog even een berichtje voor je schrijven.

Je was vanaf de aanrijding in de eerste proef mijn favoriete kandidaat van dit seizoen. Je hebt zo'n warme, lieve en zachte persoonlijkheid gemengd met een vleugje humor. Het rustige ochtendmomentje met de les 'Philates' was daar een prachtig voorbeeld van. Je mol-acties waren ook zo geloofwaardig dat ik je maar heel laat ben beginnen verdenken (vlak voor je het zelf bekendmaakte, eigenlijk). Je hebt dat supergoed gedaan en je mag echt waar trots zijn op jezelf!

Ik keek elke aflevering vol spanning met als enige vereiste in mijn hoofd dat jij toch maar niet zou afvallen. Little did I know dat dat helemaal niet kon, tot het dan uiteindelijk toch gebeurde... Ik was er helemaal niet goed van, omdat mijn favorietje nu weg was, omdat ik je die fantastische onthulling tijdens de finale zo had gegund, maar vooral omdat ik zoveel empathie voor je had. Het heeft me zo geraakt om jou zo te zien afzien dat ik die nacht zelf bijna geen oog heb dichtgedaan. Ik hoop oprecht dat je je ondertussen weer helemaal oké voelt. ❤️

Ik zou zo nog een uur kunnen verdergaan, maar ik ga afsluiten door je het allerbeste toe te wensen in je leven en ik hoop dat je toch met heel veel blijdschap en trots aan dit seizoen kan terugdenken!

Liefs,
Gilles