[Philippe] Bedankt allemaal

Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee12 apr 2022, 21:09

 3547  Sven
Ha! Ik zag je gekleurde naam al tussen de rest staan 😉

Welkom op ons forum, Philippe. Zo spijtig voor jou dat je er zo "uit" moest natuurlijk. Maar persoonlijk versta ik het wel.
En laten we nog samen hier jagen op die andere Mol dit seizoen 😉
Gebruikersavatar

kim.peeters12 apr 2022, 21:15

 9
Ha Philippe, superfijn om je hier te zien!

Ik was er echt van overtuigd dat ik je kon schrappen als mol, zéker bij de eieren want ik was zeker van mijn stuk dat dat "enthousiast maar klungelig" was. Nu blijkt dat onder andere dus een geniale molmove geweest te zijn.

Veel bewondering voor jouw acties, in alle afleveringen. Ik vind 't zo jammer voor je dat je door die hel bent moeten gaan maar ben ook dankbaar dat dankzij jou hiermee een statement wordt gemaakt hoe belangrijk (mentale) gezondheid is.

Hopelijk zien we jou stiekem bij een volgend seizoen nog eens 😉
Gebruikersavatar

Yvo12 apr 2022, 21:23

 1111  Uma
Beste Philippe,

Zelf was je mijn hoofdverdachte. Maar dit was enkel na aflevering 1.
Na aflevering 2 en 3 verdacht ik je nog steeds als één van drie potentiële mollen.
Maar toen kwam iemand anders bij mij in het vizier als hoofdverdachte.

Ik heb je doorheen de reeks meer en meer weten te appreciëren als de vriendelijke en geduldige persoon die je bent.
Trek het je allemaal niet aan. Het had een andere mol ook kunnen overkomen.
Gebruikersavatar

Paraceta12 apr 2022, 21:35

 717  Sven
Philippe, ik sluit me volledig aan bij wat de anderen hierboven al gezegd hebben en wil vooral graag nog eens benadrukken wat voor een ongelooflijk lieve, warme, grappige persoon je bent, echt een topper ❤️
Gebruikersavatar

Jansen12 apr 2022, 21:46

 3423  Yens
Lieve Philippe, je was mijn wensmol 😇. Ik vond je onmiddellijk zo'n lieve en gevoelige man en tijdens de eerste aflevering was je ook mijn topverdachte. De afleveringen erna minderde dat wat maar je bleef toch in m'n vizier en ik durfde je niet afschrijven. Je was een geweldige mol, en wat nog veel belangrijker is, je bent een prachtmens!!
Gebruikersavatar

lucu12 apr 2022, 21:59

 551  Sven
Beste Philippe

Welkom op dit forum. Ik moest enorm om je lachen toen je een roosje van de taart plukte en in je mond stopte. 😂 Ik had aanvankelijk totaal niet door dat dit wel eens een mollenstreek zou kunnen zijn. Echt eentje voor in de boekjes! Ook jouw 'Dag allemol' zou wel eens een klassieker kunnen worden.

Heel subliem was jouw molactie met de eieren! Ja, natuurlijk hadden we allemaal graag wat langer willen genieten van jouw grappige, inventieve persoonlijkheid, maar ik ben ervan overtuigd dat enorm veel mollenjagers je voor altijd in hun hart hebben gesloten. 😍

En wees er maar van overtuigd dat jouw deelname aan deze jubileumeditie je geen windeieren heeft gelegd. Jij en de mollenredactie maakten een belangrijk statement over mentale gezondheid. Een statement dat veel mensen heeft bereikt en diep heeft geraakt. 👏🏻

'De moedigste mol ooit!' schreef iemand. Daar kan ik me volledig bij aansluiten! 🏆
Gebruikersavatar

koen.willen12 apr 2022, 22:18

 187  Uma
Hey Philippe, blij om te zien dat het goed met je gaat!

Ik denk dat iedereen wel even een WTF momentje had bij je bekentenis en serieus is verschoten geweest afgelopen zondag.
Maar iedereen heeft heel veel begrip voor je keuze, en zij die dat niet hebben zijn geen echte fans.
Alle liefde naar jou dat je zo eerlijk bent tegenover ons en je kwetsbaar durft op te stellen. Je moet het maar doen en durven!
Mijn eeuwige respect & (mol)hoedje af!
Laatst gewijzigd door koen.willen op 12 apr 2022, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

zoekenmaar12 apr 2022, 22:19

 32  Sven
Dag Philippe,
ik had het U zo hard gegund om tijdens de finale te kunnen zeggen "ik ben de Mol". Door omstandigheden heb je je identiteit veel vroeger onthuld. Ook ik wil herhalen dat het een moedige beslissing was. Good luck.👍🏻
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2022, 01:16

 8153
Lieve, fijne, gevoelige, moedige klasbak Philippe! Je was zo'n goede mol dat ik ervan overtuigd was dat jij de mol niet kon zijn. Ik merkte dat je doodop was en toch drong bij mij nog steeds niet door waardoor dat kwam. Nu vallen alle puzzelstukjes in elkaar. Mol zijn moet echt eenzaam en zwaar zijn en in jouw geval de hel. Niet durven slapen uit schrik je te verspreken, daardoor lichamelijk en mentaal compleet uitgeput raken en toch zware proeven moeten doen... Ik kan er niet bij dat je je kon bedwingen Manu niet uit je maanbuggy te gooien, want ze moet ongelooflijk op je oververmoeide, overspannen zenuwen gewerkt hebben. Dikke chapeau dat je de fietstocht tot een goed einde bracht terwijl je aan het einde van je krachten was.
Je hebt met je moedige beslissing het spel te verlaten en daar heel open over te zijn iets aangekaart dat onterecht nog steeds een taboe is. Echt tonnen respect voor jou!
Dikke knuf! 😍

lucu schreef: 12 apr 2022, 21:59 Heel subliem was jouw molactie met de eieren! ... windeieren
:mrgreen:

Sorry, kon deze reactie niet laten. 🙈