Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Lauraa17 apr 2022, 23:30

 5  Uma
EMANUELLE,SVEN EN YENS? ZONER TWIJFEL KANDIDAAT,

Toen Gilles afscheid van Bert nam, waren een paar valiezen in de achtergrond zichtbaar,
dit is zodat de afvaller vlot hun spullen kunnen nemen en doorgaan .Maar de mol valt sowieso niet af dus zijn/haar valies moet daar niet staan.
Na wat zoekwerk heb ik dit gevonden:

Emanuelle haar valies en Sven zijn rode valies:
Afbeelding

Emanuelle haar valies in de paarse circkel gemakeerd:
Afbeelding

Het rood van Sven zijn valies ( waar veronderstel ik een jas over ligt)
en ernaast een koffer die eerder blauw(Yens zijn valies) dan grijs(Anke haar valies) lijkt door de donkere belichting:
Afbeelding

een duidelijkere afbeelding:
Afbeelding

Op deze afbeelding kan je zien dat Uma een appelblauwzeegroene rugzak geeft en witte zak in haar hand( dus geen valies), en Yens zijn blauwe valies:
Afbeelding

En hier zie je Anke haar grijze valies:
Afbeelding

Over Emanuelle en Sven hun valiezen zijn we zeker maar die andere is minder duidelijk, het lijkt mij eerder blauw maar in een donkere belichting.
De opvallende felle rugzak van Uma zie ik daar niet.

Laat mij jullie gedachtes hierover weten!! 😀
Laatst gewijzigd door Lauraa op 17 apr 2022, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

masterveecee17 apr 2022, 23:32

 3547  Sven
Dat zou toch teveel opvallen voor de rest ook?

Edit: Alhoewel, misschien dat de maker nu wel die rugzak terug weghalen, om zo een hint te creëren?
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT17 apr 2022, 23:35

 767  Yens
Niet alleen zou het te veel opvallen voor de kandidaten, het is ook gewoon logisch dat ook de mol zijn/haar koffer inpakt en meeneemt. Ze reizen toch steeds door tussen verschillende locaties...
Gebruikersavatar

Lauraa17 apr 2022, 23:38

 5  Uma
Ja daar dacht ik ook eerst aan, maar ik denk dat de andere kandidaten geen contact meer hebben met de afvallers nadat ze hun rood scherm te zien krijgen omdat dei afvallers mogelijk informatie kan delen en dat mag niet. Dus de andere kandidaten moeten denk ik blijven zitten op hun stoel.
Gebruikersavatar

masterveecee17 apr 2022, 23:40

 3547  Sven
Klopt
Gebruikersavatar

Jansen17 apr 2022, 23:41

 3423  Yens
Het is al altijd zo geweest dat iedereen zijn koffer pakt als de eliminatie begint. Anders zou het toch echt opvallen als iemand zijn koffer niet pakt? En zoals @Mollenjager-DT zegt, ze trekken altijd van locatie naar locatie.
Gebruikersavatar

Lauraa17 apr 2022, 23:51

 5  Uma
Hier zie je uit een van de beelden uit ' Achter de schermen van De Mol' , te zien op Play4 (tijdstip 33:40 aflevering 1)
De redactie zorgt hier dus voor dus ik denk niet dat de kandidaten dat doen.
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 apr 2022, 15:57

 1690  Sven
masterveecee schreef: 17 apr 2022, 23:32 Dat zou toch teveel opvallen voor de rest ook?

Edit: Alhoewel, misschien dat de maker nu wel die rugzak terug weghalen, om zo een hint te creëren?
Kan perfect, maar ik vind het beeld te vaag. Als ze er een hint van willen maken zouden ze dat dan niet anders in beeld brengen? Bert die bvb zijn valies pakt en dan ervoor of erna een kort shot van de valiezen, zonder die van de mol?
Maar bon, ik kan ook helemaal verkeerd zijn, die fluittoon voor honden heeft vorig seizoen ook geen enkele indruk gemaakt op onze Bas.