Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Laleia18 apr 2022, 11:12

 306
Wat vond ik het jammer om Bert te zien vertrekken.
Ik moet toegeven dat ik in het begin dacht dat ik hem niet zo leuk zou vinden.
Mijn cynische aard denkt altijd meteen dat niemand oprecht zo positief en open in het leven kan staan en dat het fake moet zijn.
Ik heb ontdekt dat hij oprecht zo positief en goedhartig is. Wat een prachtige mens! Ik wil echt proberen om dat zelf in de praktijk te brengen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 apr 2022, 11:24

 8153
Ik vond het meer dan jammer Bert te zien vertrekken. Ik vond Bert al sympathiek overkomen bij de kandidatenvoorstelling en vanaf de eerste minuut dat ik hem zag vond ik hem een fantastische mens. Dat gevoel is doorheen de afleveringen alleen maar gegroeid. Wat zou ik die man graag kennen in het echt!
Gebruikersavatar

Laleia18 apr 2022, 14:58

 306
chicawah.janssen schreef: 18 apr 2022, 11:24 Ik vond het meer dan jammer Bert te zien vertrekken. Ik vond Bert al sympathiek overkomen bij de kandidatenvoorstelling en vanaf de eerste minuut dat ik hem zag vond ik hem een fantastische mens. Dat gevoel is doorheen de afleveringen alleen maar gegroeid. Wat zou ik die man graag kennen in het echt!
Absoluut! Het feit dat ik hem niet meteen sympathiek vond, zegt veel meer over mij dan over hem.
Gebruikersavatar

zoekenmaar18 apr 2022, 20:18

 32  Sven
In mijn droomfinale zag ik Bert als winnaar die de mol ontmaskert en het geld int.
Jammer dat hij is uitgevallen. Net gekeken naar Café DM ook daar is hij zo heerlijk zichzelf en positief nonchalant.
Gebruikersavatar

bar.ra19 apr 2022, 09:26

 17  Sven
Ik heb de aflevering gisteren pas kunnen zien, tussen de soep en de patatten door. Straks nog eens op mijn gemak bekijken. Maar wat jammer dat Bert eruit ligt. En hoe mooi dat hij voor de anderen ook een luisterend oor was. Wat een schone, warme mens.

Dat het leven geen ponykamp is, dat weten we. Maar als we eerst allemaal tot het buikske ademen, dan gaat het sowieso beter gaan. 😃
Gebruikersavatar

Cedric19 apr 2022, 10:48

 2834  Uma
zoekenmaar schreef: 18 apr 2022, 20:18 In mijn droomfinale zag ik Bert als winnaar die de mol ontmaskert en het geld int.
Jammer dat hij is uitgevallen. Net gekeken naar Café DM ook daar is hij zo heerlijk zichzelf en positief nonchalant.
Mijn droomfinale bestaat op dit moment uit Uma, Yens en Sven.
Alleen jammer voor mezelf dat dat ook mn top-3 is in mijn verdachtenlijstje 😛