Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Woestijnmol27 apr 2022, 15:51

Forum veteraan  222
Maar heeft haar sprong nu eigenlijk die 250 euro opgebracht ?
Gebruikersavatar

masterveecee27 apr 2022, 16:07

 3547  Sven
Aja, en 2 passvragen 😃
Gebruikersavatar

julieke.vdw28 apr 2022, 02:05

 106  Uma
molondope schreef: 26 apr 2022, 11:53 Voor mij was de uitvoering zoals die spanjaarden dat deden niet veilig en eigenlijk niet verantwoord
Ik vond de combinatie met de psychologische kant van de proef niet ideaal. Als kandidaat moet je eerst nadenken of je gaat springen of niet, dat zorgt al dat het koppeke afgeleid is. Eens op dat platform, heb je de angst/adrenaline voor de sprong in combinatie met de gedachte/hoop dat je misschien geld of pasvragen voor jezelf kan verdienen. Als je er daarbovenop ook nog eens aan moet denken om dat touw onmiddellijk weg te gooien na je sprong... Dat zou er voor mij ook teveel aan geweest zijn. Ik speculeer nu maar mijzelf kennende, kan ik mij goed inbeelden dat mijn gedachten zo afgeleid zouden zijn dat ik dat touw waarschijnlijk ook te lang vastgehouden had. In normale omstandigheden zou die kans al bestaan, laat staan in een proef!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mei 2022, 20:22

 8153
Anke wist dus dat Uma de mol was en Yens zat in de finale en dacht dat Sven de mol was. Had Anke haar elleboog niet gebroken, dan had ze de finale gespeeld. Echt ontzettend jammer voor haar!
Gebruikersavatar

Jansen15 mei 2022, 21:47

 3423  Yens
Anke was echt een topkandidaat, zo erg dat we nooit zullen weten wie samen met haar de finale had gespeeld. In elk geval had Manu er dan een week eerder uitgelegen en hadden we een voorlaatste aflevering gehad met Anke, Uma, Sven en Yens. Ik vrees dat Yens dan de finale niet had gehaald.
Gebruikersavatar

leon.paelinck16 mei 2022, 23:00

 48  Sven
Zo pijnlijk nu we weten dat Anke als eerste op Uma zat (na Phillipe zijn vertrek). Natuurlijk zullen we het nooit weten hoe het zonder het ongeluk was afgelopen.