Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee24 apr 2022, 22:08

 3547  Sven
Davy schreef: 24 apr 2022, 21:52 Ze was wel heel zeker van haar Mol, extra jammer dus
Mijn god! Nog erger dan...
Gebruikersavatar

masterveecee24 apr 2022, 22:11

 3547  Sven
Toch even gedacht van "Ohnee! Toch geen 3e mol???"
Gebruikersavatar

The hunter24 apr 2022, 22:15

 282  Uma
Pfff, wat een rampseizoen 😭
Anke was vanaf het begin mijn favoriete kandidate, degene die ik oprecht het leukste vond. Heerlijk ook hoe ze meeleefde met Manu toen die moest springen. Hopen dat Manu haar toch over haar angst heen kon zetten en toch zou springen ook al was dat niet goed voor Anke zelf. Doodjammer dat daarna haar dan iets moet overkomen als ze zelf springt.
Gebruikersavatar

koen.willen24 apr 2022, 22:19

 187  Uma
Je kan het tiende seizoen echt brute pech noemen voor de makers van De Mol. Eerst Nele die geblesseerd is. Dan haakte Philippe als mol af. Nu de breuk van Anke. En toch blijven doorzetten en menselijkheid voorop stellen! Hoedje af voor de makers van De Mol!
Gebruikersavatar

ex-molinator24 apr 2022, 22:25

 3483  Uma
Anke was ook mijn favoriet (als persoon) in deze molreeks. Dat maakt het echter niet erger dan mocht een andere deelnemer een ongeval gehad hebben.

Ik had wel een slecht voorgevoel bij de opzet van die opdracht. Het zou niet mogen dat een deelnemer (of gewoonweg iemand) iets kan doen (specifiek die kabel /dat touw niet loslaten) waardoor er gevaar voor een blessure is (en dan nog een ernstige 😡).
Gebruikersavatar

masterveecee24 apr 2022, 22:34

 3547  Sven
Klopt wel idd. Normaal gezien is het veiligste gewoon je harnas vasthouden, het zou niet mogen dat je nog een touw moet wegsmijten...
Gebruikersavatar

Yvo24 apr 2022, 22:42

 1111  Uma
NEEEEeeeeeeee!!! Niet Anke 😥😪😭.
De sympathieke ex-rechercheur.
Yens en Sven zijn ook leuk om bezig te zien.
Sven is bij momenten hilarisch.
Maar Anke vind ik één van de sympathiekste van de hele groep.

Ze is nog nooit, niet één keer, voor pasvragen gegaan.
Altijd voor de pot en vóór de groep.
Toen Manu 5/5 haalde bij de opdracht 'The girl with the gun' was Anke oprecht tevreden.
Ze was zelfs een beetje kwaad dat sommige anderen voor pasvragen gingen.
Topvrouw. En ik zeg het nog eens omdat ik daar zin in heb, ik vind haar uitermate sympathiek.

En ze heeft een logische geest. Haar redeneringen houden steek.
Ik had gehoopt dat zij ging winnen.
Brute pech, het mocht niet zijn.
Anke, ik wens je een spoedig herstel toe 😎.
Gebruikersavatar

Yvo24 apr 2022, 22:48

 1111  Uma
masterveecee schreef: 24 apr 2022, 22:11 Toch even gedacht van "Ohnee! Toch geen 3e mol???"
Haha, ik was er bijna zeker van dat zij het niet was.
Maar het kon natuurlijk altijd en dan zou het niet leuk meer geweest zijn.
Dus ik begrijp je reactie.
Gebruikersavatar

Cedric24 apr 2022, 22:56

 2834  Uma
Cedric schreef: 24 apr 2022, 21:53 Fuck zeg. wat een pechseizoen..
Dit 10e seizoen wordt in elk geval wel erg memorabel.
Twee geblesseerde afvallers, een uit het spel stappende Mol.. Damn.

Ik denk dat ze voor komende seizoenen dit keer zeker wél een scenario zullen klaar hebben voor het geval de Mol door mentale dan wel fysieke problemen uit het spel (moet) stap(pen/t).
Aflevering 1 - Eliminatie
Aflevering 2 - Eliminatie (x2)
Aflevering 3 - Blessure
Aflevering 4 - Stoppen
Aflevering 5 - Eliminatie
Aflevering 6 - Blessure

Geschift toch eigenlijk.. Slechts de helft van de afleveringen had uiteindelijk een 'normale' exitstrategie..
Gebruikersavatar

ex-molinator24 apr 2022, 22:56

 3483  Uma
Anke was van in het begin wel mijn favoriete deelnemer, maar ondertussen is Emanuelle helemaal opengebloeid en ben ik wel blij met haar als deelnemer aan De Mol.
Gebruikersavatar

Polmol24 apr 2022, 23:01

 3
Wat verschrikkelijk! Ik hoop dat ze het ondertussen goed maakt en haar herstel spoedig verloopt!
Sowieso één van de smaakmakers dit seizoen. Wat jammer om haar zo te zien vertrekken.