Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

filiep.portugees24 apr 2022, 23:01

 407  Uma
Ik zou mij als kijker zelfs een beetje schuldig beginnen voelen.
Ik hoop het dat niet is omdat wij altijd graag spektakel willen dat ze de proeven onveilig maken?
Allez, voor mijn fun hoeft niemand zijn of haar elleboog te breken.
Na al die maanden nog altijd revalidatie, dat kan dus een blijvend letsel zijn.
Dat is het nu toch ook niet waard.

Ik hoop dat er voor volgende edities toch lessen getrokken worden.
Een beetje spektakel is leuk, maar het moet toch veilig blijven.
Gebruikersavatar

jos.jansen24 apr 2022, 23:07

 328  Uma
Lijkt me niet daar aan te liggen. De val van Nele was gewoon brute pech op een losse ondergrond (lopen op zand is nu niet een spectaculaire proef te noemen) en ook deze proef met Anke is bijna een standaard proef in het programma
Gebruikersavatar

masterveecee24 apr 2022, 23:07

 3547  Sven
Ongevallen staan natuurlijk niet in de crew hun script e...
Gebruikersavatar

Yvo24 apr 2022, 23:25

 1111  Uma
Ik ben ooit eens mijn elleboog gebroken toen ik met de fiets ben gevallen.
Dat deed verdomme zeer zeg.
Ik kan mijn arm nog altijd niet volledig strekken als gevolg van die val.
Dus ik hoop dat Anke het goed maakt, maar ik neem aan dat ze wel pijnstillers krijgt.
Ik kreeg die ook, maar toch heb ik de eerste nacht amper geslapen van de pijn.
Daarna ging het beter.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT24 apr 2022, 23:38

 767  Yens
Zo enorm jammer!! Anke was mijn favoriete kandidaten van dit seizoen en ik had haar zonder twijfel ook de pot gegund! Het leek mij ook echt zeer waarschijnlijk dat ze het spel zou kunnen winnen. Ik was zo blij toen ze die 2 pasvragen zou krijgen en dat gebeurt er zoiets ergs. Hopelijk komt het weer helemaal in orde en hoeft ze er na een tijdje geen last meer van te ondervinden. Knap dat de makers toch nog zo goed met de tegenslagen zijn omgegaan, het moet voor hen ook niet gemakkelijk zijn geweest. Anke die ondanks alles na haar gedwongen exit toch zo positief blijft en de rest aanmoedigt, toont voor mij opnieuw waarom ze mijn favoriete kandidate is van dit seizoen, en ze zeker tot mijn favoriete kandidaten aller tijden behoort.
Gebruikersavatar

masterveecee24 apr 2022, 23:41

 3547  Sven
Niet voor doetjes hieronder!!
SPOILER
Dat lijkt wel pijnlijk ja! 😲

Ik zag het ook wel aan @Gilles De Coster zijn gezicht dat het ernstig was.

Afbeelding
Gebruikersavatar

JBB25 apr 2022, 00:00

 439  Uma
Het is ook niet de eerste keer dat een kandidaat zich blesseert he...

Wat had Alina ook alweer voor? Dat was ook vrij ernstig dacht ik? (met veel revalidatie achteraf)

En ik herinner me ook vaag dat er een kandidate ooit van de trap was gevallen met haar grote trekrugzak op haar rug, en ook kwetsuur (kan me niet meer herinneren wie dat ook alweer was, maar een iets oudere vrouw die vrij vroeg uit het spel lag).

Deze keer met Anke zag het er wel echt vrij ernstig uit. Als je dit leest, Anke: je was een heel toffe kandidate, ongelofelijk veel beterschap gewenst! 👏🏻
Gebruikersavatar

joachim.morrens25 apr 2022, 00:09

 200  Yens
Anke!!!
I fell in love with you! (niet letterlijk bedoeld, of toch misschien wel voor de helft)

Je was echt een geweldige kandidate! Van in het begin bij de kandidatenvoorstelling had ik een "klik" met jou - die steeds bevestigd werd. Voor mij persoonlijk de smaakmaakster van het seizoen - samen met Jens en Toon die te vroeg afvielen en hun potentieel nooit konden vervullen (en ok, alle kandidaten dit seizoen zijn tof en Yens zijn fashion choices mogen er ook zijn).

Maar ik had het voor jou.

En zien hoe jij vandaag moest uitvallen deed me veel pijn. Bijzonder jammer. Een mol heb ik nooit in jou gezien maar ik hoop dat je dit spelleke hier ging winnen!

Ik lees dat je revalidatie nog altijd niet perfect loopt, dus moest je dit lezen: VEEL BETERSCHAP!! En je bent geweldig!! (die vorige aflevering waarin je alle schutters afschoot was gewoon echt impressive!)
Gebruikersavatar

masterveecee25 apr 2022, 00:16

 3547  Sven
masterveecee schreef: 24 apr 2022, 22:11 Toch even gedacht van "Ohnee! Toch geen 3e mol???"
👉🏻 GDC:
Als Anke de mol was geweest, dan was het zonder twijfel game over. Dan hadden we de camera’s uitgezet en een einde gemaakt aan de opnames. Maar Anke was niet de mol, en dus kan de kijker daar de komende drie weken nog steeds naar op zoek"
👉🏻https://www.wieisdemol.be/nieuws/149/op ... ftige-exit 😛
Gebruikersavatar

filiep.portugees25 apr 2022, 00:39

 407  Uma
Ik was ook al een aantal afleveringen aan het denken dat we een ander unicum gingen krijgen dit seizoen.
Dat de finale voor het eerst tussen 3 vrouwen ging zijn.
Het had gekund, tot dit ongeval, dus.
Gebruikersavatar

SamL25 apr 2022, 00:58

 37  Yens
Amai, ze hebben het niet onder de markt dit seizoen... Het mag stilaan stoppen met de pech.

Doet je ook wel beseffen hoe veel geluk ze in al die seizoenen hebben gehad, dat er nooit zo iemand uit moest. Alle pech lijkt opgespaard voor het jubileum blijkbaar.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2022, 09:30

 8153
Als er nu iemand was die het verdiende te winnen dan was het Anke wel! Altijd gaan voor de groep en de pot, altijd 100% inzet. Afschuwelijk dat ze op deze manier het spel moest verlaten.

Anke, je bent een topvrouw! 😘
Hopelijk komt het snel goed met je elleboog en hou je er geen blijvend letsel aan over.