Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 apr 2022, 07:38

 8153
BeaVer schreef: 25 apr 2022, 21:49 Ik vond het wel geen zo'n mooie banaan. liever 1tje die al gepeld was.
Dan zie je toch niet meer dat het een banaan is? Dan krijg je iets dat op een mislukte maansikkel lijkt.

BeaVer schreef: 25 apr 2022, 21:49 En OT: hangt ook af van welke tattoo en waar die het beste tot zijn recht komt.
Da's waar. Ik ken iemand die grote vleugels op haar rug heeft. Dat zou er op haar been inderdaad maar raar uitzien. :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 apr 2022, 18:48

 8153
Da's inderdaad mooier dan de banaan van de moldeelnemers.
Gebruikersavatar

julieke.vdw28 apr 2022, 01:44

 106  Uma
Ik vraag mij af of de rest van de groep zal ingaan op Anke's vraag om ook een banaantattoo te laten zetten vóór de finale. Bert zie ik dat wel doen! 😉
Gebruikersavatar

karine.ke29 apr 2022, 12:46

 38  Uma
Ik zit nu wel te denken : beseffen de kandidaten wel ten volle dat ze nu eigenlijk niet meer mogen zwemmen/ baden/ sauna/ blootstelling van tattoo aan de zon.
En dat voor minstens 10 dagen.
Lijkt me toch spijtig wanneer je doorgaans in verblijven bent waar zwemdok/ jacuzzi ed zijn.
En wat als een van de nog uit te voeren opdrachten zich in het water afspeelt?
Gebruikersavatar

Taupe07729 apr 2022, 15:59

 767  Yens
karine.ke schreef: 29 apr 2022, 12:46 Ik zit nu wel te denken : beseffen de kandidaten wel ten volle dat ze nu eigenlijk niet meer mogen zwemmen/ baden/ sauna/ blootstelling van tattoo aan de zon.
En dat voor minstens 10 dagen.
Lijkt me toch spijtig wanneer je doorgaans in verblijven bent waar zwemdok/ jacuzzi ed zijn.
En wat als een van de nog uit te voeren opdrachten zich in het water afspeelt?
Eigenlijk is dat een goede .... de mol weet wellicht welke opdrachten er nog volgen en dus dat een tattoo geen issue is.
Wie heeft dat voorgesteld? Wil niet in een tunnel belanden maar ....
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2022, 12:13

 3423  Yens
Anke plaagde Yens toen ze het tattoo salon zag om hem aan te zetten om een tattoo te laten zetten. Het is Yens die daarna afkwam met het spelletje om te bepalen of ze allemaal een tattoo zouden laten zetten.
Gebruikersavatar

astridm30 apr 2022, 13:16

 287
masterveecee schreef: 29 apr 2022, 13:00 Afplakken?
Ik heb ergens een foto gezien waarbij een tato was afgeplakt. Ik weet niet meer bij wie, maar mijn geheugen zegt een bovenbeen van iemand. De foto kan ik niet meer vinden.
Gebruikersavatar

karine.ke30 apr 2022, 20:29

 38  Uma
Na het zetten wordt een tattoo normaal gezien altijd afgeplakt. Na een paar uurtjes moet je de plakker eraf doen en beginnen vet houden ( smeren). Het is af te raden voor” het zetten van de inkt”, om de eerste week te zwemmen, baden , aan te grote warmte bloot te stellen zoals sauna en zonnebank. Het is ook af te raden de tattoo af te plakken of vochtig te laten worden.
Ik kan me wel indenken dat wanneer je een tattoo ondoordacht laat zetten, je ook ondoordacht omspringt met de nazorg ervan. En dan wordt een tattoo helaas lelijk.