Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric24 apr 2022, 22:17

 2834  Uma
Ik zou het ook wel doen denk ik..
Vooralsnog ben ik tatoeagevrij, maar als ik iets echt unieks meemaak, dan zou ik het toch overwegen.. Denk maar aan sporters die aan de Olympische Spelen deelnemen en dan de Olympische ringen tatoeëren, dat zou ik dus ook doen. En een deelname aan 'De Mol'... dat is zeker uniek genoeg.
Maar dan inderdaad enkel als iedereen van de deelnemers het doet. Het groepsgevoel is zó'n belangrijk deel van de Molexperience, dat moet dan wel deel uit maken van de betekenis van de tattoo.
Gebruikersavatar

The hunter24 apr 2022, 22:20

 282  Uma
Ik zou in principe nooit van mijn leven een tattoo zetten, maar in dit geval dus wel. Als aandenken aan iets zeer unieks en dat met een groep mensen die je pas hebt leren kennen en die hetzelfde doen.
Gebruikersavatar

masterveecee24 apr 2022, 22:27

 3547  Sven
(bedankt aan de mods/god voor het topic 😉 )

Ewel ja @The hunter , denk er ook zo over. Een tattoo is niks voor mij, maar in zo'n geval zou ik ook meedoen
Gebruikersavatar

ex-molinator24 apr 2022, 22:40

 3483  Uma
hmm ... a priori zou ik nooit een tattoo nemen. Nunca!!! dus.
Maar, in die situatie met 4 die het wel doen ... wellicht toch uit gemeende solidariteit (maar dan zeker niet op een plaats die zichtbaar is - behalve dan eventueel voor ingewijden).
Gebruikersavatar

masterveecee24 apr 2022, 22:40

 3547  Sven
Ja, daar ben ik nog niet aan uit, waar ik die zou zetten 😂
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT24 apr 2022, 23:30

 767  Yens
Dit was toch een zalige actie van de kandidaten! Het toont opnieuw aan hoe goed de groep elk jaar samengesteld wordt en hoe geweldig die kandidaten stuk voor stuk zijn. Echt een heel leuk idee dat spontaan vanuit de kandidaten gekomen is.
Gebruikersavatar

Fervente mollenjager25 apr 2022, 14:22

 130  Uma
Ik zou het niet gedaan hebben 😀
Ik zou mijn principes een beetje weggooien. Heb al vaak gezegd dat ik nooit een tattoo zou willen nemen, plus ik zou ook schrik hebben. Knap van Manu alweer dat ze ondanks duidelijk een beetje schrik het toch doet.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2022, 15:00

 8153
Ik heb geen tattoos en geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt een te laten zetten, maar in dit geval zou ik waarschijnlijk wel meegedaan hebben met de groep. Alleen: een 🍌 ??? 😱
Ik zou dan eerder gekozen hebben voor het mollogo. Of de eerste letter van de voornamen van de kandidaten. Met een 🍌 zou ik mij belachelijk voelen, zelfs als ze op een onzichtbare plaats staat.
Gebruikersavatar

JBB25 apr 2022, 15:03

 439  Uma
Eerder zoiets misschien?
Afbeelding

(banaan is wel 'mooier')
The hunter schreef: 24 apr 2022, 22:20 Ik zou in principe nooit van mijn leven een tattoo zetten, maar in dit geval dus wel. Als aandenken aan iets zeer unieks en dat met een groep mensen die je pas hebt leren kennen en die hetzelfde doen.
Idem! Wel op een plek waar het niet te hard zou opvallen 😂