Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 mei 2022, 16:27

 2354  Uma
Mol: Uma
Winnaar: Sven
Verliezer: Yens

Sven zat dan misschien wel op de foute Mol, toch denk ik dat hij sterker in het spel staat dan Yens. En wie weet zit Yens op Sven, het zou zomaar kunnen na zo weinig eliminaties en een molwissel!
Gebruikersavatar

bert.dekimpe04 mei 2022, 17:44

 57
Ik twijfelde qua mol tussen Sven en Yens, maar na herbekijken van de laatste aflevering ga ik voor:

Mol: Yens
Winnaar: Uma
Verliezer: Sven

Sven zou een mooiere, subtielere mol zijn, maar hij doet mij toch iets te veel goed. Bij Yens ligt het er dik op, maar we mogen niet vergeten dat we met een stand-in te maken hebben die geen tijd heeft gehad om zich voor te bereiden en op dreef te komen.
Gebruikersavatar

mjohlan04 mei 2022, 20:38

 328  Yens
Winnaar: Sven
Verliezer: Uma
Mol: Yens

Dit seizoen weinig tijd gehad voor logica, dus eerder een lijstje op "buikgevoel".
Voor mij zijn ze allemaal ergens winnaar, en zeker indien ze ons zondag een leuke en spannende finale brengen 😃
Gebruikersavatar

Mateo04 mei 2022, 21:11

 870
Door al dat 'blauw' in vele schakeringen begin ik nu toch erg te twijfelen. Daarbij heeft Uma meerdere malen laten zien dat ze heel overtuigend net kan doen of ze de waarheid spreekt. Van de andere kant was het fraaie pokerface waarover Sven kan beschikken al een tijdje één van de redenen voor mij om in hem een door de makers gekozen mol te zien. Ik laat mijn invulling van mol, winnaar en verliezend finalist dus maar even staan.
Gebruikersavatar

Yvo04 mei 2022, 21:37

 1111  Uma
Ik ben intussen van mol veranderd.
De redenen daarvoor heb ik ergens anders al gepost, dus dat ga ik hier niet herhalen.
Mijn nieuwe pronostiek...

Winnaar: Sven
Verliezer: Yens
Mol: Uma
Gebruikersavatar

remko.sellekaerts04 mei 2022, 21:45

 25
Winnaar: Uma
Verliezer: Sven
Mol: Yens
Gebruikersavatar

molondope04 mei 2022, 21:49

 48  Uma
winnaar Yens
mol Uma
verliezer Sven

reden hugo-marianne syndroom Yens en Uma bij de potten bij de krijgers maar ook het gebaar van Yens die aan tafel kiest voor krijger en dan doet alsof hij een pijl schiet net in richting Uma.

Dit bedoelde ik
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

DizzyLizzy05 mei 2022, 00:02

 16  Uma
winnaar Yens
verliezer Sven
Mol Uma

Yens, Sven en Uma waren samen mijn topverdachten sinds de wending, maar neigde van in het begin meer naar Uma. En ik blijf dat bevestigd zien. Yens zit er volgens mij helemaal op. Sven vind ik moeilijker te doorgronden.
Gebruikersavatar

suzanne.verkerk05 mei 2022, 04:25

 70  Uma
suzanne.verkerk schreef: 02 mei 2022, 14:15 Winnaar: Yens
Verliezer: Uma
Mol: Sven
Ik switch naar Uma, Sven wint.
Gebruikersavatar

AltijdFout05 mei 2022, 11:08

 10  Uma
Mol : Uma
Winnaar : Sven (naar ik hoop)
Finalist : Yens (dit het ook super doet)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9