Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

robin.bastaens04 mei 2022, 12:32

 71  Uma
Bij de eerste drie afleveringen stond er wanneer je De Mol opnam via Telenet een foto van Philippe. De Mol, sinds zijn vertrek staat er een foto van Gilles.
Wegens een nieuwe digicorder kan ik deze opnames niet meer terugzien, en dus de foto's niet tonen. Heeft iemand de opnames nog staan en kan iemand daar een foto van nemen?
Wel jammer dat er nu een foto van Gilles staat (online toch, misschien op ene gewone digicorder wel een foto van een kandidaat?

Afbeelding
Gebruikersavatar

MolLiesD06 mei 2022, 11:01

 5  Sven
Ik kan dit bevestigen. Via yelotv zie ik hetzelfde als jij, ik kan straks eens proberen een foto van mijn tv te nemen 😂
Bij de 1ste aflevering stond 'Games' in het wit op een zwarte achtergrond en bij de 2de aflevering Philippe's deelnemersfoto (die met naam, leeftijd en beroep)
Alle overige afleveringen enkel Gilles
Gebruikersavatar

Taupe07706 mei 2022, 11:11

 767  Yens
robin.bastaens schreef: 04 mei 2022, 12:32 Bij de eerste drie afleveringen stond er wanneer je De Mol opnam via Telenet een foto van Philippe. De Mol, sinds zijn vertrek staat er een foto van Gilles.
Wegens een nieuwe digicorder kan ik deze opnames niet meer terugzien, en dus de foto's niet tonen. Heeft iemand de opnames nog staan en kan iemand daar een foto van nemen?
Wel jammer dat er nu een foto van Gilles staat (online toch, misschien op ene gewone digicorder wel een foto van een kandidaat?

Afbeelding
Ik had je post nog niet gezien.
Aflevering 1,3 etc. is het NIET Philippe.
enkel bij 2 ... ik had dat toen opgemerkt en het paste deels in mijn tunnelvisie.
Ik heb zonder jouw topic gelezen te hebben deze morgen de foto gepost van Philippe, omdat ik nu toch mocht spoilen, in mijn mollenboekje.
Gebruikersavatar

MolLiesD06 mei 2022, 11:24

 5  Sven
Merci Taupe
nu hoef ik geen foto meer te nemen van mijn TV 😜