Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee08 mei 2022, 22:30

 3547  Sven
Hoe hedoan meiske!!!
Moa wann jun deure ze 😜

Sven ook een mooie winnaar natuurlijk. En Yens, jammer, je zag de ontgoocheling, ocharme...

Afbeelding
Gebruikersavatar

bert.dekimpe08 mei 2022, 22:34

 57
Compleet verrast hier. Voor mij was het Yens. Heel misschien Sven, maar Uma had ik doorstreept. Sterke mol!
Gebruikersavatar

Cedric08 mei 2022, 22:37

 2834  Uma
Grappig dat "U ma" de Mol blijkt op moederdag... 😀

Nee, alle gekheid op een stokje, top gedaan. Goeie Mol in zeer moeilijke omstandigheden.
En ook gewoon een erg aangename persoonlijkheid, lijkt me. (Logisch ook, West-Vlaams..)

Het was mijn droomfinale in elk geval. Yens verdiende beter, maar er kan nu eenmaal maar één winnaar zijn.. Conclusie: goeie Mol, terechte winnaar en een finalist die geen verliezer mag genoemd worden.
Gebruikersavatar

anton.smets08 mei 2022, 22:38

 50  Uma
masterveecee schreef: 08 mei 2022, 22:30 En Yens, jammer, je zag de ontgoocheling, ocharme...
Ik had eigenlijk nog wel met hem te doen, hij moest daar keiteleurgesteld live op een podium gaan staan voor tienduizend man. Als de finale op reis was geweest had dat iets minder erg geweest voor hem en had hij er zich tegen nu al bij kunnen neerleggen. Niet zo plezant voor hem 🙁

Wel uiteraard keiblij voor Sven, ergens zag ik hem altijd al als de winnaar van het spel. En Uma de mol, gewoon wauw 👏🏻
Gebruikersavatar

SamL08 mei 2022, 22:43

 37  Yens
Hier ook compleet verrast! Ik dacht ook Yens, of anders Sven. En dacht dat zij ging winnen. Compleet ernaast dus.🙈😂

Vond het ook wel grappig, dat de "Ben jij de Mol?" omgekeerd werd. En dan moeten uitleggen hoe ze zogezegd gemold hebben. Waarbij de Mol voor een keer het minste stress moest hebben en alvast even vrijuit kon praten.
Maar daar vond ik dus dat Yens de meest plausibele dingen zei wat mijn vermoeden versterkte, en ik had iets van, ja nu is Uma zeker uitgesloten in mijn hoofd. En dan toch🤔😂
Gebruikersavatar

Jansen08 mei 2022, 22:45

 3423  Yens
Ik heb aan Uma getwijfeld tot vandaag, ondanks de hint van de fluiter. Tijdens het gesprek aan de tafel toen ze alle drie moesten uitleggen waarom ze de mol waren, was ik overtuigd. Je zag gewoon aan haar hoe haar echte persoonlijkheid terug naar boven kwam toen ze gewoon de waarheid kon vertellen. Aan Sven en Yens merkte je gewoon dat ze moesten nadenken hoe ze dat moesten verwoorden, het kwam er minder spontaan uit.
Laatst gewijzigd door Jansen op 08 mei 2022, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

SamL08 mei 2022, 22:48

 37  Yens
Jansen schreef: 08 mei 2022, 22:45 Ik heb aan Uma getwijfeld tot vandaag, ondanks de hint van de fluiter. Tijdens het gesprek aan de tafel toen ze alle drie moesten uitleggen waarom ze de mol waren, was ik overtuigd. Je zag gewoon aan haar hoe haar echte persoonlijkheid terug naar boven kwam toen ze gewoon de waarheid kon vertellen. Aan Sven en Yens merkte je gewoon dat ze moesten nadenken hoe ze dat moesten verwoorden, het kwam er minder spontaan uit.
He, hoe dat verschillend kan overkomen. Voor mij leek Uma daar juist het minst overtuigend, Yens het meest en Sven half om half.
Gebruikersavatar

suzanne.verkerk08 mei 2022, 22:48

 70  Uma
Uma heeft het goed gespeeld!
Ik kwam Uma op het spoor door Anke en @AltijdFout. Laatstgenoemde had goede analyses, welke ik pas goed las bij de opdracht 'Tijdlus op het plein'. En ik keek al richting de dames door Anke's laatste biecht. Zo werd mijn verkeerde tunnel op Manu gecorrigeerd naar Uma. ✅

Als Philippe het hele seizoen had gespeeld, dan was ik er zeker en vast in getuind. Ik had de lieve mens niet door! ❌
Gebruikersavatar

johannes2208 mei 2022, 22:50

 4  Uma
Geweldige winnaar. Umaatje geweldig persoon, Zalige mol! voor de eerste keer was ik juist 😉. Ik weet niet of viewtopic.php?t=5208 deze hint, echt een hint was (montage gebeurt na opnames). maar bedankt en respect aan de makers om ondanks de tegenslagen er toch een spetterend seizoen van te maken.
Gebruikersavatar

JBB08 mei 2022, 22:51

 439  Uma
Ik zat toch ook juist dan.

Als ik nu nog ergens zou kunnen kijken naar de aflevering/live show van vandaag, dat zou fijn zijn 🙁