Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieΓ«n
Gebruikersavatar

filiep.portugees09 mei 2022, 19:09

 407  Uma
Jansen schreef: ↑08 mei 2022, 22:45 Ik heb aan Uma getwijfeld tot vandaag, ondanks de hint van de fluiter. Tijdens het gesprek aan de tafel toen ze alle drie moesten uitleggen waarom ze de mol waren, was ik overtuigd. Je zag gewoon aan haar hoe haar echte persoonlijkheid terug naar boven kwam toen ze gewoon de waarheid kon vertellen. Aan Sven en Yens merkte je gewoon dat ze moesten nadenken hoe ze dat moesten verwoorden, het kwam er minder spontaan uit.
Ik had nog eventjes wat lichte twijfel, ondanks de tip en zo, maar ook weer bij het drummen was het duidelijk: het subtiele mollen.
Yens had waarschijnlijk 17 fouten gemaakt, Uma 3, terwijl ze er 2 mocht maken.
Gebruikersavatar

jos.jansen09 mei 2022, 19:18

 328  Uma
astridm schreef: ↑09 mei 2022, 18:29 De laatste jaren blijkt mijn mol steeds de winnaar te zijn, maar dit jaar zat ik eindelijk weer eens goed. Tot halverwege dan, toen de mol naar huis ging. Dat heeft mij blijkbaar zo van m'n stuk gebracht dat ik het daarna echt niet meer wist. Maar Uma ..... nee, ze stond zelfs onderaan mijn lijstje. πŸ˜ƒ
Ik heb jaren op de verliezende finalist gezeten, dan blijf je geloven tot de laatste second 😜
Gebruikersavatar

Polle de Molle09 mei 2022, 21:51

 135  Bert
Yes, mijn tunnel heeft me dit jaar ook goed geholpen πŸ˜€
Proficiat Uma om vlug to imrpoviseren als nieuwe mol en aan Sven voor de overwinning. En hartelijk dank aan de crew en de kandidaten voor alweer een spannende opvulling te geven op een zondag avond πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mei 2022, 12:15

 8153
Afbeelding
Weer absoluut top!
Hopelijk geraakt de afbeelding tot bij Uma!

Desnoods gaat @masterveecee het haar persoonlijk brengen. Ofwel schakelen we @magali.dereu in om het via Bas tot bij Uma te krijgen.

Bas, hoeveel portretten van deelnemers aan De Mol heeft @Mateo sinds De mol Vietnam al gemaakt?
Afbeelding

Gilles, wat vind je ervan dat Mateo portretten maakt van deelnemers?
Afbeelding
Gebruikersavatar

Frolva11 mei 2022, 22:00

 2204
Jansen schreef: ↑11 mei 2022, 12:11 Net van forumlid @Mateo dit prachtige portret ontvangen 😍. Wat een talent πŸ˜‡πŸ˜‡.

Afbeelding
Je lijkt wat op iemand die dit jaar mee deed aan de mol!


:mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric12 mei 2022, 22:03

 2834  Uma
Ik blijf dit gewoon opnieuw en opnieuw beluisteren.. Bijna dagelijks.
Mijn voorstel is dat Uma in haar nog te openen cafΓ© voor een podium zorgt zodat zijzelf of andere - startende - artiesten een platform krijgen.
Gebruikersavatar

masterveecee12 mei 2022, 22:48

 3547  Sven
Ja is echt wel goed e! 🀩🀩
Gebruikersavatar

astridm15 mei 2022, 13:03

 287
Nu nog een uurtje met de molacties en dan is het weer een jaar wachten op een nieuwe aflevering van dit geweldige spel en tv-programma. Veel plezier allemaal en tot volgend jaar. πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ†πŸ₯³πŸ˜
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mei 2022, 17:46

 8153
Tot volgend jaar @astridm !
Gebruikersavatar

Yvo15 mei 2022, 18:23

 1111  Uma
@astridm Doei! 😎
Gebruikersavatar

masterveecee15 mei 2022, 22:23

 3547  Sven
astridm schreef: ↑15 mei 2022, 13:03 Nu nog een uurtje met de molacties en dan is het weer een jaar wachten op een nieuwe aflevering van dit geweldige spel en tv-programma. Veel plezier allemaal en tot volgend jaar. πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ†πŸ₯³πŸ˜
Maaaaaaaaar, het offtopic cafΓ© blijft het hele jaar open πŸ˜‰
viewtopic.php?f=96&t=5165