Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Heinz08 mei 2022, 23:08

Forum veteraan  427  Uma
Erg leuke en sterke Mol!👏🏻

Pas op het laatste moment (wel nog net voor de "fluithint") koos ik voor Uma vanwege haar blinddoekactie maar ook die voerde ze erg overtuigend uit.

Ik heb niks kunnen zien van interviews met kandidaten dus ik weet niet of al bekend is wie Anke verdacht? Ik vermoed toch Uma omdat ze samen de hele tijd op de waterglijbanen waren. Dat zou Anke's ongelukkige vertrek nog zuurder maken. Maar ja, dat het een pechseizoen was, was al duidelijk.
Gebruikersavatar

kristof.allaerts08 mei 2022, 23:51

 364  Uma
Onder deze omstandigheden voor de leon's geworpen worden, toch vrij onverdacht gebleven bij de andere kandidaten en zelfs de uiteindelijke winnaar.
En ook bij het publiek denk ik. Zonder gefluit waren er toch wel een paar procentjes meer van hun stoel gevallen vandaag 😃

Topmol, geen discussie mogelijk 👏🏻👏🏻👏🏻

Ontmaskerd op de klassieke manier, zonder verborgen hints. (misschien moeten ze dat toch echt eens gaan laten)
Benieuwd of mijn theorieën uiteindelijk ook blijken te kloppen. Ik kijk al uit naar volgende week, vooral naar de Bomkamer en Aqualand.
Gebruikersavatar

Yvo08 mei 2022, 23:54

 1111  Uma
Ik was totaal niet zeker dat het Uma was.
Zelfs niet na die fluithint.
Tot op het laatste moment heb ik getwijfeld.
Pas toen Uma tevoorschijn kwam uit de rook nadat het doek naar omhoog ging, wist ik het zeker.

Uma heeft het toch ook goed gedaan vind ik (daarmee bedoel ik dat Phillippe niet de enige was die het goed deed).
Kijkend Vlaanderen verdacht vooral Yens.
Gebruikersavatar

DizzyLizzy09 mei 2022, 00:05

 16  Uma
Ik had Uma al van bij de switch in gedachten als 'favoriete Mol', maar begon bij de finale toch even te twijfelen toen ik zag dat, in tegenstelling tot Uma en Yens, Svens pak niet de kleur had waarop je moest stemmen als je hem verdacht. Daar hadden ze mij ff liggen 😉

Goed gespeeld van iedereen, ik had gegokt dat Yens ging winnen omdat die Uma duidelijk op het oog had, maar Sven is ook een snuggere jongen. Jammer voor Yens wel, 't was een verdiende finale!
Gebruikersavatar

jens.vanneyghem09 mei 2022, 01:42

 12
Goed gedaan, Uma!
Proficiat aan de winnaar, Sven en zijn kinderboerderij!

Ik had Uma in het vizier zodra ze haar zin (jij bent de mol.) twee maal moest lezen. En de rest maar 1x.
Het zijn soms de kleinste details die doorslaggevend kunnen zijn.
Gebruikersavatar

AltijdFout09 mei 2022, 09:46

 10  Uma
suzanne.verkerk schreef: 08 mei 2022, 22:48 Uma heeft het goed gespeeld!
Ik kwam Uma op het spoor door Anke en @AltijdFout. Laatstgenoemde had goede analyses, welke ik pas goed las bij de opdracht 'Tijdlus op het plein'. En ik keek al richting de dames door Anke's laatste biecht. Zo werd mijn verkeerde tunnel op Manu gecorrigeerd naar Uma. ✅

Als Philippe het hele seizoen had gespeeld, dan was ik er zeker en vast in getuind. Ik had de lieve mens niet door! ❌
Bedankt voor het compliment, maar zoals je al aan mijn nickname kan zien : ik heb bijna elk jaar supergoeie analyse, alleen jammer dat het meestal de verkeerde kandidaat betreft 😂 Dit is de 3de mol die ik kan ontmaskeren, na Elisabeth en Alina.
De andere jaren had ik steengoede aanwijzingen richting Hanne (Argentinië), Davey (Z-Afrika), Baha (100% zeker zelfs in Mexico 😃) en vorig jaar met veel overtuiging Sven!
Ik heb de 3 eerste seizoenen wel gezien, maar dat zit verder. Al weet ik wel nog dat ik heel erg overtuigd was van Marianne.

Maar dit jaar gelukkig goed gekozen. Alweer een topjaar met een toffe groep en steengoeie makers, topprogramma!
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2022, 09:46

 3547  Sven
Ik zou mijn nickname dan veranderen 😉
Gebruikersavatar

zoekenmaar09 mei 2022, 12:35

 32  Sven
De kandidate die ik zo moeilijk kon peilen en die ik nooit verdacht heb, is de Mol. Gefeliciteerd , Uma !
De boys Sven en Yens zijn ook waardige finalisten.
Sven kaapt de pot. Het is hem gegund.
Yens oh Yens, toffe gast , is gestrand op de ondankbare 3° plaats.
Gebruikersavatar

arian.daymien09 mei 2022, 17:12

 46  Anke
Top Molleke!

Lang zat ik echt op een verkeerd spoor, tot dat Anke helaas afviel. Toen ging bij mij het vizier op Uma.
En wat baalde ik want MIJN MOL was eruit!
Ik ben toen gaan terugkijken en terugkijken en toen zag ik het "fluitje" en ik was om!
Dit is nu een hint waar de Mol van houd en de opdracht sluit der perfect bij aan: "Fluittaal"

Toen viel mij ook op dat Gilles haar de vraag niet stelde en bij de rest stelde hij wel de vraag of ze de Mol willen zijn.
Toen wist ik het bijna 99% zeker het moet Uma zijn.
Ze heeft het verder wel echt top gespeeld, want doe het maar instappen halverwege.
Alleen maar respect, hoelang ze uit beeld bleef bij vele onder ons.
Maar ja, het 'fluitje' deed je de das om en je rol van dit seizoen was bovengronds.

Nu volgende week genieten van Uma haar heerlijke toneelspel en emoties.
Want die vliegen letterlijk van de hak op de tak!
Wat heb jij dat goed gespeeld soms tot geniaals toe!

Alle respect Uma! Top Mol..💙

Afbeelding
Gebruikersavatar

astridm09 mei 2022, 18:29

 287
De laatste jaren blijkt mijn mol steeds de winnaar te zijn, maar dit jaar zat ik eindelijk weer eens goed. Tot halverwege dan, toen de mol naar huis ging. Dat heeft mij blijkbaar zo van m'n stuk gebracht dat ik het daarna echt niet meer wist. Maar Uma ..... nee, ze stond zelfs onderaan mijn lijstje. 😃