Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

JBB09 mei 2022, 10:24

 439  Uma
Had nog geen topic gezien over de inschrijvingen voor komend seizoen, dus bij deze 🙂

https://www.goplay.be/de-mol/schrijf-je ... van-de-mol

Ik zou me inschrijven, maar ga me niet zo maar 3 weken kunnen vrij maken in het najaar (zonder nu al exact te weten wanneer, want dan zou het eventueel wel mogelijk zijn).

Het "najaar" is dan ook wel heel vaag natuurlijk 😜Dat kan september al zijn, maar even goed december.
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2022, 11:29

 3547  Sven
Ik zou zeggen: inschrijven en dan het probleem aanpakken als het zich voordoet 😉
Allé, als je zeker bent dat je je ergens kan vrijmaken hé.
Gebruikersavatar

Pluis09 mei 2022, 12:26

 1  Uma
Ligt het aan mij, of staat er nergens een deadline vermeld? Ben benieuwd hoeveel tijd ze dit jaar geven voor de inschrijvingen... 🙂
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh09 mei 2022, 12:38

 344  Sven
Volgens mij was dit te zien in de live show, uit mijn hoofd was het volgens mij 6 juni. Ik zit nu op kantoor en kan het niet checken. Sorry.
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2022, 12:56

 3547  Sven
Pluis schreef: 09 mei 2022, 12:26 Ligt het aan mij, of staat er nergens een deadline vermeld? Ben benieuwd hoeveel tijd ze dit jaar geven voor de inschrijvingen... 🙂
was het niet voor 6 juni?

Edit: dacht ik ook gelijk hierboven dus 😃
Gebruikersavatar

joeri.michiels09 mei 2022, 13:01

 176  Sven
Inderdaad 6/6.
Gebruikersavatar

Jansen10 mei 2022, 07:08

 3423  Yens
JBB schreef: 09 mei 2022, 10:24 Het "najaar" is dan ook wel heel vaag natuurlijk 😜Dat kan september al zijn, maar even goed december.
Meestal is het oktober / november. Volgens mij was enkel vorig jaar een uitzondering, en zijn ze toen al in september vertrokken. Dat heeft natuurlijk alles te maken met het land van bestemming. Als je in oktober of zeker november naar Duitsland gaat, dan is de kans al reëel dat je in de sneeuw zit 😉 . Volgend jaar, afhankelijk van de situatie met corona, verwacht ik opnieuw een verre, zonnige bestemming en dan maakt het natuurlijk niet zo veel uit als je in oktober of november vertrekt.
Gebruikersavatar

Lizzy_de_Mollander12 mei 2022, 13:24

 11  Emanuelle
Volgend jaar, afhankelijk van de situatie met corona, verwacht ik opnieuw een verre, zonnige bestemming en dan maakt het natuurlijk niet zo veel uit als je in oktober of november vertrekt.
Alleen al daarom zou ik me inschrijven, een verre, zonnige bestemming!
Gebruikersavatar

masterveecee12 mei 2022, 13:56

 3547  Sven
Goh, het zou moeten ergens wat kouder zijn, het zou mij mee motiveren 😛
#zweterke 😀
Gebruikersavatar

Lizzy_de_Mollander23 mei 2022, 20:10

 11  Emanuelle
Ze hebben een aantal jaar terug in de NL versie een paar afleveringen in IJsland gedaan, dat is een supermooie omgeving, maar erg koud in die tijd van het jaar. Daarna zijn ze naar Spanje verkast voor het vervolg van het seizoen.