Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

JBB09 mei 2022, 16:11

 439  Uma
Ben oprecht blij dat Sven gewonnen heeft. Dik verdiend!

Niet dat ik tegen Yens ben, absoluut niet, want dat was ook een topkandidaat. Maar ik herken me meer in Sven: rustig blijven en logisch nadenken 🙂
Gebruikersavatar

arian.daymien09 mei 2022, 17:01

 46  Anke
Dikke respect voor Sven!

En dat hij het geld gaat gebruiken voor een kinderboerderij maakt hem een legende.

Dan heb je echt een goed hart en toch gaaf de eerste "De Mol Zoo"🙈

Kan niet wachten om het te mogen bezoeken!

Sven dikke en dikke pluim vanuit hier.

Terechte winnaar.🏆


Afbeelding
Gebruikersavatar

Klaartje09 mei 2022, 17:11

 2245  Uma
Ja Svenneke, uitstekend gespeeld! Dat is het 'nec plus ultra' in De Mol: de finale halen, de Mol ontmaskeren en je kronen tot winnaar van de groepspot.

Ik vind Sven een heel aantrekkelijke persoonlijkheid. Hij is intelligent en humoristisch. En achter die pokerface gaat een man schuil met een peperkoeken hart, een lieve, zachte jongen. Lovely!
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2022, 17:35

 3547  Sven
Maar dus wel efkes dikke sjanse gehad bij de voorlaatste vragenronde door op Manu te gaan 😛
Gebruikersavatar

tweeberen10 mei 2022, 08:09

 1  Uma
Gezien wat Sven vandaag in een interview vertelde. Namelijk dat hij na de eerste opdracht op Uma zat omdat zijn broer had gezien hoe de partner van Uma kokers aan het wisselen was lijkt mij dit eerder creative editing van de makers om de spanning er in te houden.

Sven vertelde dat hij sinds toen voornamelijk op Uma inzette maar dat hij nog licht spreidde. Het zou bijvoorbeeld kunnen dat hij nog enkele vragen op alle andere kandidaten invulde maar dat hij op het moment dat hij dat vertelde beslist had dat Yens helemaal niet verdacht meer is voor hem. Dan zij hij bijvoorbeeld in zijn gesprek met de makers eerst hebben verteld: hoofdverdachte blijft Uma maar Yens sluit ik volledig uit, voor wat het spreiden betreft zet ik deze volledig in op Manu.
Gebruikersavatar

Geitenmelker10 mei 2022, 08:51

 2  Yens
Ik dacht uit dat interview eerder af te leiden dat hij zei : 'in de halve finale volledig ingezet op Manu, maar in het achterhoofd houden dat vele vragen op Manu ook Uma zouden kruisen '. Dus in mijn ogen daar wel een klein gelukje gehad. Ben vooral benieuwd op wie Manu en Yens daar gespeeld hebben.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2022, 13:51

 8153
Waar is dat interview te bekijken waarin Sven zegt dat zijn broer gezien had dat Davy kokers wisselde?
Gebruikersavatar

Paraceta10 mei 2022, 13:54

 717  Sven
Hier kan je het alleszins lezen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2022, 14:03

 8153
Merci @JBB !
Gebruikersavatar

Heinz10 mei 2022, 19:06

Forum veteraan  427  Uma
En Sven was ook al meteen Philippe op het spoor las ik in het perstopic. Toch maf dat een zoektocht naar de Mol zo makkelijk kan zijn. Je ziet iemand sneaky een roosje weggooien, de vraag over de roosjes komt en je hebt 'm. Je broer ziet de handlanger kokers omwisselen en bingo. Wat doet men toch moeilijk over die zoektocht moeten de gebroeders Pokerface gedacht hebben. 😎😃
Gebruikersavatar

suzanne.verkerk12 mei 2022, 07:35

 70  Uma
Gefeliciteerd Sven! 🥳