Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

koen.willen13 mei 2022, 12:39

 187  Uma
Opmerkelijk nieuws. Vanaf 18 mei zal de zender Play5 'Wie is De Mol?' seizoen 22 uitzenden in België onder de naam De Mol NL. Iedere woensdag om 20.35 is er een nieuwe uitzending, vrijdag in de vooravond is er herhaling van die uitzending rond 18.15 - 18.30.

Ik ga er vanuit mits De Mol ook beschikbaar was op NPO Start dat er met AVROTROS een deal is gesloten dat 'Wie is De Mol?' ook later op de Play zenders wordt uitgezonden. Ze zenden ook al een tijdje Hunted uit onder de naam Klopjacht NL.

De programmapagina kan je hier vinden.
De trailer voor het programma kan je hier vinden.

Afbeelding
Gebruikersavatar

Mollenvangertje14 mei 2022, 08:12

 30  Uma
Die serie is al lang voorbij! Je kan de afleveringen bekijken zonder spoilers op https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/ . Ik heb de reeks live gekeken, en die begon op zaterdag 1 januari! Nou, ik wens jullie in ieder geval veel kijkplezier.

En ook een leuk weetje: Dat was in Albanië.
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mei 2022, 11:37

 3483  Uma
Mollenvangertje schreef:Nou, ik wens jullie in ieder geval veel kijkplezier
Ik had dit seizoen een deel van de eerste aankondiging (met de kandidaten) gezien en heb toen meteen een mol aangeduid, en dan later een voorstukje van de aflevering waarin ze nog met 4 waren gezien en heb toen mijn voorspelling herhaald. Verder niks gezien (ik ben al een aantal jaar geleden helemaal afgehaakt).
Needless to say: I was right again (pure zelfverheerlijking niettegenstaande dat het absoluut geen noemenswaardige prestatie is).
Gebruikersavatar

bert.dekimpe16 mei 2022, 12:27

 57
Beetje vreemd. Wie dat wil zien kijkt toch gewoon live op NPO? Waar is de tijd dat we meer naar de Nederlandse dan naar de Vlaamse zenders keken?
Ik heb trouwens alle Nederlandse seizoenen met veel plezier gevolgd. Het origineel mag dan wel beter zijn, het blijft topentertainment.
Gebruikersavatar

Mollenvangertje18 mei 2022, 20:17

 30  Uma
Het begint over een kwartiertje
Gebruikersavatar

Mollenvangertje18 mei 2022, 21:42

 30  Uma
Arme Suzanne! Zij was de allereerste afvaller van dit seizoen.
Na de pleidooi van de elf kandidaten was Arno de meest verdachte en Glen de minst verdachte.
Glen ga zijn tweede vrijstelling aan Everon. Gaat er in de finale 5000 euro in de pot, uit de pot of veranderd er niets?
Dat weten we pas in de finale.

En natuurlijk: wat is die brief?

Afbeelding Afbeelding