Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mei 2022, 21:43

 1690  Sven
Alle bezoekers kwamen min of meer in "verdachte omstandigheden" in beeld. Kristof bij die kokers, Clemens bij de bankroet, de vriendin van Yens en de man van Anke daar waar die koker eerst op de grond ligt en dan weer rechtstaat, vriendin van Bert die het niet doet voor een 10tje. Alleen de vriend van Uma komt heel weinig in beeld.
Gebruikersavatar

kristof.allaerts04 mei 2022, 15:08

 364  Uma
Ik vind het ook jammer dat we in deze opdracht niks van Davy hebben gezien.
Nieuwe mol, eerste aflevering, de handlanger verstoppen,... ik snap het wel, maar toch.

Wat er volgens mij is gebeurd:

Afbeelding

Hij geeft aan voor het binnenstuk te gaan, en daar heeft hij zich ook aan gehouden.
Afbeelding

Ik denk dat deze koker
Afbeelding

Dezelfde plaats is als deze:
Afbeelding

En Davy die op de 1000€ heeft gezet.
Afbeelding

De 1000€ op het muurtje zal de echte 1000€ zijn geweest.
Afbeelding

Marie-Sophie's kleren hebben ook hun limieten, dus misschien is ze daar per ongeluk een koker verloren.
Afbeelding
Afbeelding

We wisten al dat de kokers aan de Anaconda omgedraaid (gewisseld) waren door de positie van de stickertjes, dus daar zal Davy ook wel voor iets tussen zitten. Hij was immers in de buurt.
Afbeelding
Afbeelding

Het feit dat Manu de 500€ heeft geopend, was voor het mollenduo natuurlijk een chanceke.

----------------------------------------------------------------------------

Voila,

Afbeelding
Gebruikersavatar

Taupe07706 mei 2022, 09:25

 767  Yens
@kristof.allaerts
Mooi gevonden!
En als je gelijk hebt dan is de handlanger een veel betere mol dan de echte mol, .... 😱
Gebruikersavatar

Cat_Cl31 mei 2022, 20:23

 38  Philippe
Wat ik vooral onthoud is hoe heerlijk ik deze opdracht vond, en hoe zalig het fragment was waar ze de begin tune van Baywatch op gemonteerd hadden 😂
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10