Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten

HanMi18 apr 2022, 00:38

21
zoekenmaar schreef: ↑17 apr 2022, 23:26 Met "ingelijfd in het spel" bedoelde ik echt dat iedere partner mocht meedoen (niet zozeer het feit dat de partner van de mol ook kon saboteren" De mol is een spel tussen mol en kandidaten, laat die bezoekers maar weg en dat zijn ze inmiddels ook
De bezoekers doen volgens mij elk jaar mee in een proef. Niets nieuws dus?

brittc18 apr 2022, 01:22

6
ms95 schreef: ↑17 apr 2022, 22:03 Vond het ook opvallend dat de partner van Manu al begon over het mogelijk wisselen van de kokers, toen was er nog niet echt meegedeeld (of toch niet zichtbaar op tv) dat dat de reden was waarom ze iedereen gingen zoeken.
Het viel me ook op dat Manu hem heel snel onderbrak.

chicawah.janssen18 apr 2022, 09:18

8153
Ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen, maar aangezien het met de partners te maken heeft, zet ik het hier.
Bij het ontbijt viel mij op dat Manu, toen haar man vroeg of zij de nieuwe mol was, spontaan reageerde met "nee" en onmiddellijk besefte dat ze te veel gezegd had, waardoor ze de
die nee ahw weer inslikte en weglachte.
Als zij de mol is en dit geacteerd was, is het een heel straffe prestatie.
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 18 apr 2022, 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.

magali.dereu18 apr 2022, 09:21

184  Sven
Vind het hier ook wel verdacht dat Yens op een gegeven moment zijn medekandidaten wil overtuigen om hem te vertrouwen omdat hij altijd al het meeste geld binnenhaalde, waarna Sven terecht zegt dat die logica nu niet meer opgaat.

chicawah.janssen18 apr 2022, 09:26

8153
Donna200 schreef: ↑17 apr 2022, 23:01 Wat mij opviel was Yens... absoluut niet weg wou bij de kokers... anti mol acties
Toch handig om je als achterdochtige kandidaat voor te doen terwijl je weet dat er toch al kokers verwisseld werden? 😉

Siemen18 apr 2022, 09:32

3  Yens
Kan je inderdaad makkelijk omdraaien. Yens kan net daar willen blijven om zijn gewisselde kokers te verdedigen.

molshoopje18 apr 2022, 09:38

23  Yens
Vond het stukje dat de man van Emanuelle de bankroet koker even vast had ook verdacht. Het leek mij alsof hij die koker losliet omdat hij net besefte dat hij in beeld was🤷🏻‍♂️

Paraceta18 apr 2022, 09:40

717  Sven
chicawah.janssen schreef: ↑18 apr 2022, 09:18 Ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen, maar aangezien het met de partners te maken heeft, zet ik het hier.
Bij het ontbijt viel mij op dat Manu, toen haar man vroeg of zij de nieuwe mol was, spontaan reageerde met "nee" en onmiddellijk besefte dat ze te veel gezegd had, waardoor ze de
die nee ahw weer inslikte en weglachte.
Als zij de mol is en dit geacteerd was, is het een heel straffe prestatie.
Exact, dat was me ook opgevallen. Dit feit gecombineerd met haar prestatie in de schietopdracht lijkt me voldoende om haar definitief af te schrijven als Mol.

AlleTaupe18 apr 2022, 09:52

58  Yens
Of ze kregen de opdracht om er volledig voor te gaan, om undercover te blijven. Dus de vriendin wil ook dat zijn dekmantel nog eventjes aan blijft. Daarna verwisselen ze wel die koker, of openen ze deze.

_Ivl_18 apr 2022, 13:52

5  Uma
Volgens mij kon je die opdracht met het spellen van woorden toch redelijk makkelijk coördineren door iedereen te laten remmen in de buizen en tot stilstand te komen op het vlakke stuk juist voor de camera, zoals Uma en Yens het voorhadden. Dan kan je gewoon met iedereen tegelijk op de foto.

Nog iets dat mij is opgevallen, op het moment dat de bezoekers naar beneden komen en het woord TUBA spellen is een Wilhelm schreeuw te horen. Dit betekent waarschijnlijk niets en is gewoon een grapje van de montage denk ik.

chicawah.janssen18 apr 2022, 13:53

8153
@_Ivl_
Wat is een Wilhelm schreeuw?

kristof.allaerts18 apr 2022, 14:21

364  Uma
Was me ook opgevallen, maar is niet op één kandidaat te pinnen.

De Wilhelm schreew is een vaak gebruikte sample in films:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10