Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

BeaVer25 mar 2022, 17:40

 1293  Uma
Ik heb het ook nog even herbekeken en eventueel als je zijdelings en gebogen langs de cactus passeerde, dat het wel moest gelukt zijn.

Afbeelding
Gebruikersavatar

Heinz25 mar 2022, 20:12

Forum veteraan  427  Uma
Molise schreef: 24 mar 2022, 23:23 Unpopular opinion, maar voor mij komen Philippe en Toon hier het meest verdacht uit.

Philippe heeft samen met Nele de beste positie waar je als mol kan zitten (invloed op beide delen van de proef). De mislukkingen van Nele worden fel in beeld gebracht, maar Philippe neemt het ook niet over als zij de mist in gaat. Het zou kunnen dat hij op bepaalde plekken een beter zicht heeft, maar Nele laat knoeien. In ronde 2 stuurt hij Toon een groot stuk rechtdoor, roept dan een aantal keer ‘stop, stop’, maar Toon hoort dit niet. Ofwel heeft Phlippe de walkie niet ingedrukt, ofwel doet Toon alsof (52:10). Hij reageert kort daarna ook niet snel op een 'stop' van Nele.
Ik ben het hier wel mee eens. Voor een Mol lijkt het me in aflevering 1 een goede strategie om een ander de fouten te laten maken.
Gebruikersavatar

marc.roose30 mar 2022, 21:44

 193  Sven
Volgens mij is die doorgang niet te smal .

Maar moet ze die persoon met de ballonnen , rechts langs die witte kei doen gaan in plaats van links ...


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

BeaVer31 mar 2022, 15:38

 1293  Uma
Er wordt wel uitgelegd in de voiceover door Gilles dat het pad afgelijnd wordt door witte keien en ze dus tussen de witte keien moeten blijven
Gebruikersavatar

marc.roose31 mar 2022, 15:48

 193  Sven
Sven komt bij die witte keien, Nele doet hem naar links stappen


Afbeelding

daardoor komt Sven met z'n linkervoet , links van de linkerkei
dus ik denk dat ze hem probeert links van die kei te doen gaan


Afbeelding


Afbeelding
Gebruikersavatar

BeaVer31 mar 2022, 15:54

 1293  Uma
Ja ja, juist! die voorlaatste screenshot is veeeel duidelijker! Ik snap wat je bedoelt.
Ik vond dat ook al raar dat die hem naar links liet gaan toen ik dat zag, want die kerel moest naar rechts.

Wat ik dus wel niet snap is hoe Nele dat vanuit haar cameraperspectief kon zien...
Afbeelding

Dat maakt Philippe toch wel weer een beetje verdachter in mijn ogen.
Gebruikersavatar

BeaVer31 mar 2022, 16:02

 1293  Uma
Dat is hoe ik het letterlijk gescreenshot heb van in de aflevering 🤨🤨🤨

Maar het klopt wel wat je zegt, Eerst kwam Philippe aan beurt en dan pas Nele.... Das wel heel nalatig
Gebruikersavatar

kristof.allaerts31 mar 2022, 16:29

 364  Uma
Dat is hoe ik het letterlijk gescreenshot heb van in de aflevering 🤨🤨🤨
Ja dat weet ik 😂
Ik bedoel dat de makers dit kaartje verkeerd hebben gemaakt.
Gebruikersavatar

masterveecee31 mar 2022, 16:59

 3547  Sven
BeaVer schreef: 31 mar 2022, 16:04 Dat is hoe ik het letterlijk gescreenshot heb van in de aflevering 🤨🤨🤨

Maar het klopt wel wat je zegt, Eerst kwam Philippe aan beurt en dan pas Nele.... Das wel heel nalatig
Ik ken daar een topic voor 😛