Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy20 mar 2022, 21:02

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Vijf kandidaten spelen een opdracht nabij een cactusveld. Drie van hen worden geblindeerd en krijgen een pak vol ballonnen aan. Aan de andere twee om hen beurtelings via een walky doorheen het veld met cactussen proberen gidsen naar een kaartje dat het bedrag van de ondervraging in de grot kan verdubbelen.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/1.php
Gebruikersavatar

masterveecee20 mar 2022, 21:18

 3547  Sven
Het was écht wel smal voor de 500 verdubbelaar ze!!
Zag er gedoemd uit om te mislukken


En ow yeah!! De @Gilles Van Bouwel en Magda aanwezig! 👍🏻
Gebruikersavatar

BeaVer20 mar 2022, 22:20

 1293  Uma
Moeder Mol en GVB in tha house!!!! Ze hebben da goed gedaan.

Nele heeft het hen wel makkelijk gemaakt. Lijkt mij dus niet verdacht in dit geval.
Zalig dat Jens de verdubbelaar nam voor de 1500 euro.

Ik denk toch dat de mol bij de leugenaars zat.
Gebruikersavatar

BeaVer20 mar 2022, 22:50

 1293  Uma
Vingerdik? Per geknapte ballon, kregen de anderen een tip bij de koffertjesopdracht. Als zij de mol zou zijn, zou zij dus geen ballonnen mogen knappen, want zonder tips konden de anderen niet weten wat ze moesten vragen en konden ze ook niet de leugenaars ontmaskeren.
Gebruikersavatar

Vermoljoen20 mar 2022, 22:52

 2354  Uma
.
Laatst gewijzigd door Vermoljoen op 20 mar 2022, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

WesleyN20 mar 2022, 22:53

 24
BeaVer schreef: 20 mar 2022, 22:50 Vingerdik? Per geknapte ballon, kregen de anderen een tip bij de koffertjesopdracht. Als zij de mol zou zijn, zou zij dus geen ballonnen mogen knappen, want zonder tips konden de anderen niet weten wat ze moesten vragen en konden ze ook niet de leugenaars ontmaskeren.
Huh? Leugenaars ontmaskeren betekende veel kans dat de ex-mollen de koffers konden vinden en dus geen geld in de pot. Snap echt niet wat je hier zegt.
Gebruikersavatar

bert.dekimpe20 mar 2022, 22:54

 57
Huh? Net wel toch?
Gebruikersavatar

Paraceta20 mar 2022, 22:55

 717  Sven
BeaVer schreef: 20 mar 2022, 22:50 Vingerdik? Per geknapte ballon, kregen de anderen een tip bij de koffertjesopdracht. Als zij de mol zou zijn, zou zij dus geen ballonnen mogen knappen, want zonder tips konden de anderen niet weten wat ze moesten vragen en konden ze ook niet de leugenaars ontmaskeren.
Wacht, ik volg je niet zo goed precies. Als de Mol bij de ballonnen zou zitten, wil die er toch juist wel laten knappen zodat Gilles en Magda gerichtere vragen konden stellen om de persoon met de geldkoffer te ontmaskeren?
Gebruikersavatar

BeaVer20 mar 2022, 22:59

 1293  Uma
Ja, ik snap wat jullie bedoelen, maar hoe saai zou dat niet geweest zijn als er geen ballonnen zouden knappen??? En wisten ze dit?? Is er ooit gezegd dat zij in de ballonnenproef wisten dat als er een ballon knapte, de anderen een hint kregen? (kan zijn dat het is gezegd, heb het zelf niet gehoord).

Mijn gevoel zegt gewoon dat Nele de mol niet is!
Gebruikersavatar

Jansen20 mar 2022, 23:02

 3423  Yens
Nele molt veel te opvallend, dus denk ik dat zij een nepmol is. Philippe die naast haar stond, zat wel de hele tijd te kankeren op haar maar deed ook niet veel om het goed te laten aflopen.
Gebruikersavatar

Paraceta20 mar 2022, 23:03

 717  Sven
Huh, ik snap oprecht nog steeds niet wat je wil zeggen? Als Mol zou Nele gewild hebben dat er ballonnen knapten, toch?
(Niet dat ik geloof dat ze de Mol is, maar even theoretisch)