Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Molise24 mar 2022, 23:23

 15  Uma
Unpopular opinion, maar voor mij komen Philippe en Toon hier het meest verdacht uit.

Philippe heeft samen met Nele de beste positie waar je als mol kan zitten (invloed op beide delen van de proef). De mislukkingen van Nele worden fel in beeld gebracht, maar Philippe neemt het ook niet over als zij de mist in gaat. Het zou kunnen dat hij op bepaalde plekken een beter zicht heeft, maar Nele laat knoeien. In ronde 2 stuurt hij Toon een groot stuk rechtdoor, roept dan een aantal keer ‘stop, stop’, maar Toon hoort dit niet. Ofwel heeft Phlippe de walkie niet ingedrukt, ofwel doet Toon alsof (52:10). Hij reageert kort daarna ook niet snel op een 'stop' van Nele.
Gebruikersavatar

Fervente mollenjager25 mar 2022, 00:04

 130  Uma
Nele knoeide ja, maar Philippe heeft wel degelijk overgenomen en op een gegeven moment liet hij Nele niet aan het woord. Net omdat ze knoeide... Zou ook niet al te veel achter zoeken. Als kandidaat ga je toch bij een andere kandidaat overnemen, als hem iets niet lukt. Als je dat niet doet, is de opdracht zeker mislukt.
Gebruikersavatar

kristof.allaerts25 mar 2022, 00:06

 364  Uma
@Molise Ik vraag me ook af wat daar juist is gebeurd.
De wijsvinger van Philippe lijkt mij een beetje te actief, maar of dat een bewuste molactie is of een stresske... 🤷🏻‍♂️

Ik heb geprobeerd het beeld wat te stabiliseren.

Afbeelding
Gebruikersavatar

kristof.allaerts25 mar 2022, 11:09

 364  Uma
En hier zien we dat Philippe niet zijn wijsvinger maar middelvinger gebruikt om de knop in te drukken.

Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee25 mar 2022, 11:23

 3547  Sven
De knop om te praten van een walki-talki zit aan de zijkant ze mannen 😉
Zijn duim ligt dus goed.
Mogelijks drukt hij op de klem die op de achterkant zit, een klem om bijv. op je kledij te spelden/laten hangen
Gebruikersavatar

kristof.allaerts25 mar 2022, 11:38

 364  Uma
Ja, zijn wijsvinger houdt hij op die klem.
Maar de knop om te praten zit toch aan de linkerkant? Dus voor een rechtshandige aan de toppen van wijs-en middelvinger?
Gebruikersavatar

masterveecee25 mar 2022, 13:08

 3547  Sven
Weet dat er ook WTs zijn waar je niet moet drukken, die gewoon doorgeven als er klank is, of waarvan je de TALK kunt locken 😉
Gebruikersavatar

Paraceta25 mar 2022, 13:13

 717  Sven
AfbeeldingNu vraag ik me toch wel af; was het bijna de bedoeling dat de €1.500-verdubbelaar gehaald zou worden? De paden lijken me eerder makkelijker dan moeilijker te worden naarmate het bedrag stijgt in plaats van het omgekeerde. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de extreem smalle doorgang waar Nele Sven door moest loodsen, die wel in de €500-verdubbelaar zat maar niet in die van de andere bedragen.

Merk ook op dat het plannetje bedrieglijk is. De werkelijke doorgang, aangegeven door de witte stenen, waar Sven door moest was veel smaller dan op het plannetje (waarin de stippellijn onder de (zelfgeplaatste?) cactus-in-pot gaat in plaats van erboven zoals in de eigenlijke opdracht).
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar

Paraceta25 mar 2022, 15:29

 717  Sven
BeaVer schreef: 25 mar 2022, 15:16 alle, twas dus weer zo een opdracht die niet kon lukken.
Maar die wel heel handig was om een klungelend persoon aan de monitor als extreem verdacht af te schilderen terwijl haar acties dus perfect logisch waren.
Gebruikersavatar

mario.vanwaeyenberge25 mar 2022, 16:12

 98  Uma
@Paraceta

Ja, dat viel mij ook op. Nele wordt hier lomp en verdacht neergezet, terwijl je Sven al moest doen sluipen om die cactus niet te raken. En sluipen met ballonnen lijkt me ook lastig 😃

Bij Philippe waren de stukken die men liet zien van hem als goede begeleider voornamelijk stukken waar er veel plaats was tussen de cactussen en waar je gewoon rechtdoor kon wandelen. Bij de stukken die ook lastig waren, zoals het grijpen van de ballonnen, liet hij ook drie ballonnen springen.
Gebruikersavatar

kristof.allaerts25 mar 2022, 17:03

 364  Uma
Dit geeft dan weer een heel ander beeld.
Misschien hebben ze gezien dat het te moeilijk werd en hebben ze die pot verplaatst.
En eventueel hebben ze de andere parcours iets breder gemaakt om het haalbaarder te maken.

Afbeelding