Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

BeaVer20 mar 2022, 23:07

 1293  Uma
Het was gewoon een beetje heeeeeeeel duidelijk dat die ballonnen deed knappen. iets te duidelijk??
Gebruikersavatar

Vermoljoen20 mar 2022, 23:26

 2354  Uma
Ik denk inderdaad dat de 'schuld' te duidelijk bij Nele in beeld werd gebracht om de Mol te kunnen zijn.
Gebruikersavatar

Polle de Molle21 mar 2022, 00:17

 135  Bert
In de scene waar de groep werd opgebeld door de Gilles, ziet Uma wel nogal gefocused iets neer te schrijven, terwijl Gilles zijn uitleg doet...

Mss een klein detail, maar ik kan dit aanzien als een te ijverige kandidaat die alles wat Gilles zegt wilt neerpennen (mss muscle memory met dat ze ook waarschijnlijk zelf net van de schoolbanken komt en het gewoon is om alles zo vlug mogelijk neer te pennen. Iets aan die actie doet me wel denken dat Uma te vlug info wilt opschrijven voor haar molboekje later om te weten wie welke groep kiest of wat gilles zegt.
Gebruikersavatar

EMAK21 mar 2022, 09:20

 44  Sven
Vermoljoen schreef: 20 mar 2022, 23:26 Ik denk inderdaad dat de 'schuld' te duidelijk bij Nele in beeld werd gebracht om de Mol te kunnen zijn.
Klopt....terwijl Sven de ballonnen draagt op dat moment en zich blind laat 'leiden'.
Beetje stille jongen, nog onopvallend in de groep, maar wel als taartdrager én in het cactusspel een belangrijke rol.
Gebruikersavatar

Kamool21 mar 2022, 09:21

 17  Uma
Exact mijn gedacht.
Zowel Toon als Sven zijn onder de radar, minste geld verdient en hebben de beste mollenpositie.
Gebruikersavatar

Largow21 mar 2022, 14:09

 1  Philippe
Wat mij opviel is dat we niet gezien hebben hoe bepaald werd wie aan de schermen stond en wie het parcours moest afleggen. Ideale plaats voor de mol is uiteraard aan het scherm. Misschien heeft de mol het daar iets te duidelijk gemaakt dat hij/zij persé aan de schermen wou staan en hebben ze dat daarom niet in de uitzending gestopt?
Gebruikersavatar

Margot321 mar 2022, 14:23

 91
Mij viel op dat de verdeling van wie welke groep van prikkelbaar en leugenaars ook niet getoond werd.
Gebruikersavatar

masterveecee21 mar 2022, 14:32

 3547  Sven
Gohja, misschien was het geen toegevoegde waarde omdat het duidelijk is voor de kijker?
Gebruikersavatar

Jay-Lo21 mar 2022, 14:33

 1690  Sven
Largow schreef: 21 mar 2022, 14:09 Wat mij opviel is dat we niet gezien hebben hoe bepaald werd wie aan de schermen stond en wie het parcours moest afleggen. Ideale plaats voor de mol is uiteraard aan het scherm. Misschien heeft de mol het daar iets te duidelijk gemaakt dat hij/zij persé aan de schermen wou staan en hebben ze dat daarom niet in de uitzending gestopt?
Hoewel beide plekken kunnen voor de mol denk ik toch dat je als mol beter bij de cactussen zit. Je wordt geleid door iemand en als arme duts kan je er toch niets aan doen als die je de cactussen in stuurt. Als er 1 ballon ploft beweeg je een beetje en er ploffen er sowieso meer, dag verdubbellaar. + Je steekt de schuld gewoon op een ander.
Gebruikersavatar

Trixie21 mar 2022, 14:46

 3  Uma
Philippe leek heel oprecht teleurgesteld en gefrustreerd toen er ballonnen stuk gingen onder begeleiding van Nele. Voor mij leek hij door deze proef een echt betrokken kandidaat. Ook zegt hij in zijn introductiefilmpje dat zijn gezicht boekdelen spreekt. Philippe is voor mij na deze eerste aflevering de eerste die ik voorzichtig durf uitsluiten als mol.
Gebruikersavatar

masterveecee21 mar 2022, 14:55

 3547  Sven
Ook niet moeilijk om toneel te spelen natuurlijk, als de andere de proef om zeep helpt 😛
Gebruikersavatar

Lowie21 mar 2022, 16:39

 54  Uma
Ik zou als mol bij deze opdracht willen staan en dan vooral bij het begeleiden van de kandidaten door het cactussenparkoer.
Want je kunt zou de kandidaten in de grot tegenwerken(door de 5 ballonnen te laten ontploffen door mensen foute aanwijzingen te geven.Maar je kunt er ook voor zorgen door deze ballonnen te laten knappen dat er geen verdubbelaar komt moesten de kandidaten in de grot toch nog geld verdienen.