Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Andy Lemmens28 mar 2022, 09:43

 70  Bert
Neen Anke,Uma en Gretel zingen het eerst juist en dan verandert Gretel het en zingen de andere 2 gewoon mee.
Gebruikersavatar

Fervente mollenjager28 mar 2022, 09:49

 130  Uma
Is dit niet net opvallend ? Zingen juist, maar gaan toch voor iets anders. Vind ik vreemd van Uma en Anke dat ze meegaan in de fout van Gretel.
De fout komt sowieso uit deze groep van 3 vrouwen, waardoor er nog iemand uit valt. Waarom springen ze niet nog tussen, terwijl zij weten dat het fout is ?
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2022, 17:42

 3423  Yens
Dat komt ook wel omdat de opbouw van "Anne" een beetje vreemd is: ze beginnen in feite met het refrein en daarna komt het tragere stukje. Bij de meeste songs is het net andersom. Ik ken het liedje goed en was ook even in verwarring.
Gebruikersavatar

floris28 mar 2022, 18:11

 9  Uma
Bert die als mol het steltenlopen heeft geoefend om veel tijd te kunnen rekken. Mark my words
Gebruikersavatar

perro28 mar 2022, 18:47

 39  Bert
Ja, ik vond Bert hier ook verdacht. Als je als Mol ondervindt dat Uma een sterke kandidate is die voor de overwinning wil gaan, dan is het een perfecte tactiek om 's ochtends eventjes tegen de groep in te gaan en te zeggen dat als je Jens zo'n voordeel geeft, je hem meer kansen geeft dan jezelf, en waarom zou je dat nu doen? Als Uma dan even later die redenering volgt en gaat voor de vrijstelling, dan kan hij niet genoeg de nadruk leggen op het feit dat hij ook in het hokje heeft gestaan (en er inderdaad kostbare tijd heeft staan verdoen) maar die dus niet genomen heeft. Kijk ook eens naar dat lachske als Jens hem ook nog eens bedankt om de vrijstelling niet te nemen. En dan na de eliminatie nog eens vragen en Uma, hoe voelde gij u nu?

Bon, ik kan dus in een serieuze tunnel zitten, of het is gewoon Bert. 🕵🏻‍♂️😂
Gebruikersavatar

kristof.allaerts28 mar 2022, 19:06

 364  Uma
Het was wel Yens die aan Uma vroeg hoe ze zich voelde 😉
Maar voor de rest plausibele piste.
Gebruikersavatar

perro28 mar 2022, 19:26

 39  Bert
Aja, juist. Da's Yens, inderdaad. Foutje 🤗
Gebruikersavatar

delphine.verkest28 mar 2022, 22:41

 4
Afbeelding

Ik heb ook de indruk dat de vrouwen het aan de mannen overlaten. Betekent dus Bert en Jens. Ik denk dat Jens goeie bedoelingen had maar niet de juiste oplossing. Bert wist (vooral met zijn profiel) dat dat niet de juiste oplossing ging zijn... Hij rekt de tijd uit.
Gebruikersavatar

fluffy8229 mar 2022, 08:35

 35  Yens
perro schreef: 28 mar 2022, 18:47 Ja, ik vond Bert hier ook verdacht. Als je als Mol ondervindt dat Uma een sterke kandidate is die voor de overwinning wil gaan, dan is het een perfecte tactiek om 's ochtends eventjes tegen de groep in te gaan en te zeggen dat als je Jens zo'n voordeel geeft, je hem meer kansen geeft dan jezelf, en waarom zou je dat nu doen? Als Uma dan even later die redenering volgt en gaat voor de vrijstelling, dan kan hij niet genoeg de nadruk leggen op het feit dat hij ook in het hokje heeft gestaan (en er inderdaad kostbare tijd heeft staan verdoen) maar die dus niet genomen heeft. Kijk ook eens naar dat lachske als Jens hem ook nog eens bedankt om de vrijstelling niet te nemen. En dan na de eliminatie nog eens vragen en Uma, hoe voelde gij u nu?

Bon, ik kan dus in een serieuze tunnel zitten, of het is gewoon Bert. 🕵🏻‍♂️😂
Ik denk juist dat het echte verontwaardiging was. Het is effectief zo dat ze een voordeel aan Jens zouden geven. Bert wilde dat niet, hij wilde het voordeel zelf, ik denk dat de meesten dat wel wilden. Maar er werd een afspraak gemaakt in de groep dat ze het aan Jens zouden laten. Wanneer Bert tegen zijn wil de vrijstelling laat liggen, en dan iemand anders er toch mee gaat lopen, tegen de afspraak in... Tja, dan zou ik ook bitsig zijn tov haar.
Gebruikersavatar

Holmes08 apr 2022, 19:44

 395
Is dit vallen of bewust van de stelten stappen ? (Sven in vertraagde weergave)

Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 apr 2022, 19:48

 8153
Scherp opgemerkt @Holmes !
Maar waarom zou je van je stelten vallen als je in het hokje tijd kan rekken zodat de anderen niet meer aan de beurt komen voor hun vraag?
Gebruikersavatar

Jay-Lo08 apr 2022, 20:26

 1690  Sven
Holmes schreef:Is dit vallen of bewust van de stelten stappen ? (Sven in vertraagde weergave)

Afbeelding
Lijkt er gewoon af te stappen, goed gezien.

@chicawah.janssen Goede vraag eigenlijk, als hij aan de beurt was waren er wel al 5 mensen die niet in dat hokje zouden komen, met hem er bij 6. Iets van, gewoon doen zoals de rest, niet te hard opvallen? Er was al 4000 en de verdubbellaar bij 1000 uit de pot gehouden.
Na hem komen nog Toon, Anke en Jens. Hoewel ik Anke niet verdenk, toch maar in de gaten houden.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9