Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

mario.vanwaeyenberge31 mar 2022, 13:18

 98  Uma
Fervente mollenjager schreef: 28 mar 2022, 04:27 Sven maakt enkel de fout om gezien te worden
Het is nochtans Sven die zei om meer water bij de gofio te kieperen.

Sven: 'doe maar wat meer (water)
Bert: Al het water mag erbij hé? (een vraag)
Sven: doe maar, doe maar

Wat deed de proef mislukken: het gerecht was te lopend en de munt ontbrak




Afbeelding
Gebruikersavatar

leon.paelinck31 mar 2022, 14:58

 48  Sven
Die munt was wel raar dat ze dat niet hadden want ik vond dat ze dat heel goed uitgebeeld hadden.
Gebruikersavatar

BeaVer31 mar 2022, 15:39

 1293  Uma
Ze kregen de munt van Jens, net nadat het gerecht was afgegeven aan Uma
Gebruikersavatar

Jansen31 mar 2022, 16:15

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef: 30 mar 2022, 09:54 Met de león was ze écht aan het nepmollen, maar het was heel doorzichtig. Echt naïef om te denken dat Toon erin zou trappen, écht naïef!
En haar "écht" zie je ook opduiken bij haar sollicitatie, het is écht haar manier van spreken.
Echt jo, typisch Limburgs 😉

mario.vanwaeyenberge schreef: 31 mar 2022, 13:18 Sven: 'doe maar wat meer (water)
Bert: Al het water mag erbij hé? (een vraag)
Sven: doe maar, doe maar

Wat deed de proef mislukken: het gerecht was te lopend en de munt ontbrak
Typisch nepmol gedrag van Sven, Bert die meegaat is in mijn ogen veel verdachter.
Gebruikersavatar

filiep.portugees31 mar 2022, 17:07

 407  Uma
mario.vanwaeyenberge schreef: 31 mar 2022, 13:18 Het is nochtans Sven die zei om meer water bij de gofio te kieperen.

Sven: 'doe maar wat meer (water)
Bert: Al het water mag erbij hé? (een vraag)
Sven: doe maar, doe maar

Wat deed de proef mislukken: het gerecht was te lopend en de munt ontbrak
Afbeelding
Hmm, moeilijk te oordelen wie van de 2 daar meest schuld heeft.
Diegene die zegt : "doe maar wat meer", of diegene die zegt "alles erbij kappen?"
Jens is op dit moment mijn meest verdachte persoon, maar Bert komt ook opzetten, en Emanuelle.
Het is een beetje druk in mollenland.
Gebruikersavatar

Jansen31 mar 2022, 17:14

 3423  Yens
Jens is op dit moment mijn meest verdachte persoon, maar Bert komt ook opzetten, en Emanuelle.
Yens 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen31 mar 2022, 17:52

 8153
filiep.portugees schreef: 31 mar 2022, 17:07 Hmm, moeilijk te oordelen wie van de 2 daar meest schuld heeft.
Diegene die zegt : "doe maar wat meer", of diegene die zegt "alles erbij kappen?"
Jens is op dit moment mijn meest verdachte persoon, maar Bert komt ook opzetten, en Emanuelle.
Het is een beetje druk in mollenland.
Ik heb een beetje een déjà vu. De kookproef in Vietnam: "nog een beetje paars?". En hup... Was toen koren op de molen van Elisabet, die het dan ook nog wat meer verpestte. :mrgreen:
Gebruikersavatar

mario.vanwaeyenberge31 mar 2022, 18:30

 98  Uma
filiep.portugees schreef: 31 mar 2022, 17:07 Hmm, moeilijk te oordelen wie van de 2 daar meest schuld heeft.
Diegene die zegt : "doe maar wat meer", of diegene die zegt "alles erbij kappen?"
Jens is op dit moment mijn meest verdachte persoon, maar Bert komt ook opzetten, en Emanuelle.
Het is een beetje druk in mollenland.
Bert stelt daar toch eerder een vraag.
Sven kan perfect op die vraag antwoorden: "neenee, beetje bij beetje"
Nu goed, het is allebei mogelijk. Ze staan dan ook allebei hoog op de verdachtenlijst. 😃
Emanuelle staat bij mij dan weer niet hoog. Ergens net boven Nele 😃
En Yens komt paar trapjes hoger, maar krijg toch deze aflevering zowat hetzelfde gevoel als ik bij Nele had in aflevering 1: al zijn fouten worden toch wel heel goed in beeld gebracht. En zijn paniek bij het daten leek me ook echt oprecht.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen31 mar 2022, 18:51

 8153
mario.vanwaeyenberge schreef: 31 mar 2022, 18:30 Bert stelt daar toch eerder een vraag.
Sven kan perfect op die vraag antwoorden: "neenee, beetje bij beetje"
Nu goed, het is allebei mogelijk. Ze staan dan ook allebei hoog op de verdachtenlijst. 😃
Emanuelle staat bij mij dan weer niet hoog. Ergens net boven Nele 😃
En Yens komt paar trapjes hoger, maar krijg toch deze aflevering zowat hetzelfde gevoel als ik bij Nele had in aflevering 1: al zijn fouten worden toch wel heel goed in beeld gebracht. En zijn paniek bij het daten leek me ook echt oprecht.
Volledig mee eens.
Gebruikersavatar

Molekule02 apr 2022, 09:10

 31  Yens
Bert laat zich op een strategisch moment (en niet als eerste) afgaan om vervolgens drie gerechten te verknoeien.
Goeie koks Nele en Manu vervangen op het gepaste moment, geen enkel initiatief nemen om tijdig de patatten te hebben (het is tot 2x toe Sven die opmerkt dat ze geen patatten hebben) maar intussen wel de schuld op anderen schuiven (“zijn die patatten er nog niet?”) en pas als Toon en Jens aankomen (en het ongetwijfeld al veel te laat is) benadrukken dat het belangrijkste de patatten zijn (als in: aan mij ligt het hier niet). Ten slotte handig gebruik maken van de Philippe-farce met de eieren om het nagerecht (en de ontbrekende ingrediënten) alvast op te geven.
Drie vliegen in 1 klap …
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12