Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

The hunter29 mar 2022, 14:59

 282  Uma
chicawah.janssen schreef: 29 mar 2022, 14:43 Wat ik mij afvraag is hoe madam Parship 11 (!) mensen verdeeld heeft in koppels van 2. Het is niet zo dat ze Jens niet geïnterviewd heeft en het is ook niet zo dat de makers haar verteld hebben wie de mol is en dat ze die aan niemand moest koppelen omdat hij/zij gekoppeld zou worden aan de oorspronkelijke partner van de eerste afvaller.
Hoe hebben ze dat opgelost? Heeft madam Parship ook GDC geïnterviewd en hem aan iemand gekoppeld zodat ze dan uiteindelijk de partner van Gretel gekoppeld hebben aan de partner van GDC?
Het zou voor mij het ietwat vreemde duo Manu - Yens verklaren.
Dit vraag ik mij ook al een hele tijd af. Verschillende scenario's zijn mogelijk denk ik:
* De overgebleven kandidaten werden pas gekoppeld nadat Gretel is afgevallen.
* De 11 kandidaten werden allemaal geïnterviewd en Parship heeft de kandidaten op voorhand zo goed mogelijk gekoppeld waarbij er eentje afviel. Deze neemt dan later de plaats in van Gretel.
* De mol werd niet geïnterviewd en de kandidaten werden gekoppeld waarbij de mol de plaats van Gretel inneemt.
*...

Ik heb het in volgorde van waarschijnlijkheid gezet 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2022, 15:02

 8153
Het is niet de bedoeling dat madam P. nu al weet wie de mol is, dus de 3de mogelijkheid komt voor mij niet in aanmerking.
Eentje op overschot vind ik ook maar raar.
Blijft over dat ze haar vanuit Lanzarote gebeld hebben met de vraag de koppels samen te stellen. Best mogelijk.
Gebruikersavatar

Délégee29 mar 2022, 15:10

 99
The hunter schreef: 29 mar 2022, 14:59 Dit vraag ik mij ook al een hele tijd af. Verschillende scenario's zijn mogelijk denk ik:
* De overgebleven kandidaten werden pas gekoppeld nadat Gretel is afgevallen.
* De 11 kandidaten werden allemaal geïnterviewd en Parship heeft de kandidaten op voorhand zo goed mogelijk gekoppeld waarbij er eentje afviel. Deze neemt dan later de plaats in van Gretel.
* De mol werd niet geïnterviewd en de kandidaten werden gekoppeld waarbij de mol de plaats van Gretel inneemt.
*...

Ik heb het in volgorde van waarschijnlijkheid gezet 😉

Ik dacht dat de koppeling voor de start van de reis is gebeurd, aangezien ze bij Jens hadden verteld dat het voor een ander programma was dan De Mol.
Gebruikersavatar

leon.paelinck29 mar 2022, 15:27

 48  Sven
@The hunter
Dit lijkt me de meest logische verklaring. Waarschijnlijk is er voor elke kandiaat bepaald hoeveel "procent" match er is bij elke andere kandidaat. Als de beste match wegvalt dan wordt die kandidaat gewoon bij de tweede beste match gestopt.
Gebruikersavatar

mjohlan29 mar 2022, 15:47

 328  Yens
kristof.allaerts schreef: 29 mar 2022, 14:47 De koppeling is gebeurd nadat Gretel is afgevallen, dus 10 personen. Zoveel tijd zal mevrouw Parship daar niet voor nodig hebben gehad.
Of anders was het gewoon een puntensysteem dat de makers zelf konden toepassen.
Yep, je mag er gerust van zijn dat onze seksuologe/relatietherapeute Mieke Mievis met de productie meerdere scenario's hadden uitgewerkt welke elke eerste afvaller anticipeerde, en zodat er telkens 5 duo's kon worden gevormd.
Globale karakteriële gelijkenissen/overeenkomsten tussen mensen/kandidaten kan je redelijk vlug bepalen.
De reële sexuele geaardheid van elke kandidaat was hier zelfs geheel ondergeschikt. Ludieke koppeltjes vormen was de essentie.

En stel je nu voor dat Toon de eerste afvaller zou zijn geweest. Die tête-à-tête tussen de 2 Westfleuten Gretel en Jens zou de max zijn geweest. 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2022, 16:30

 8153
Gretel is geen Westfluut en spreekt geen West-Vlaams.
Gebruikersavatar

masterveecee29 mar 2022, 17:31

 3547  Sven
Ik hoorde toch af een toe een West-Vlamse tongval soms 😛
Gebruikersavatar

Yvo29 mar 2022, 17:39

 1111  Uma
chicawah.janssen schreef: 29 mar 2022, 16:30Gretel is geen Westfluut en spreekt geen West-Vlaams.
Hoezo? Damme is toch een stad in West-Vlaanderen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2022, 17:50

 8153
Maar ze is van Aalst. Gilles VB had dat trouwens meteen gehoord.
Gebruikersavatar

Yvo29 mar 2022, 18:01

 1111  Uma
@chicawah.janssen Ah, oké. Dat wist ik niet. Hebben ze dat op Café De Mol gezegd of heb ik iets gemist?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2022, 18:56

 8153
@Yvo
Bij de opdracht zelf. Voor ze aan het "officiële gedeelte" begonnen, vroeg Gilles VB aan Gretel waar ze woonde. Ze zei "In Damme maar ik ben eigenlijk van Aalst" en toen zei GVB iets in de zin van "Ah, ik dacht al dat ik een accent uit Aalst gehoord had".
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9