Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Paraceta29 mar 2022, 19:35

 717  Sven
Toch even corrigeren hier: het was Magda die dat opmerkte 😃
Gebruikersavatar

Yvo29 mar 2022, 19:36

 1111  Uma
@chicawah.janssen Juist. Nu je het zegt, nu herinner ik me dat GVB dat vroeg. Bij de opdracht 'ondervragingen in de grot'.
Gebruikersavatar

bert.dekimpe29 mar 2022, 21:19

 57
chicawah.janssen schreef: 29 mar 2022, 16:30 Gretel is geen Westfluut en spreekt geen West-Vlaams.
Tut tut... Immigranten worden West-Vlaming, als ze een beetje hun best doen. En emigranten (zoals ik) blijven West-Vlaming. Zo werkt dat bij ons.
Gebruikersavatar

Yvo29 mar 2022, 21:31

 1111  Uma
bert.dekimpe schreef: 29 mar 2022, 21:19Tut tut... Immigranten worden West-Vlaming, als ze een beetje hun best doen. En emigranten (zoals ik) blijven West-Vlaming. Zo werkt dat bij ons.
Eens een West-Vlaming, altijd een West-Vlaming ✅.
Gebruikersavatar

annebeestje29 mar 2022, 21:34

 88  Sven
Nog een andere theorie: Zou het misschien kunnen zijn dat de gene die op de stoel met de X heeft plaatsgenomen, gekoppeld werd met de mol? Het lijkt mij eerlijker om deze bijna-vrijstelling niet door een matchmaker te laten bepalen, maar door het spelverloop zelf. In deze piste zou Manu de mol zijn, omdat Yens op de bewuste x stoel plaatsnam. De andere matches moesten dan nog gemaakt worden na de eerste eliminatie. Maar dat lijkt me geen probleem.
Gebruikersavatar

Margot330 mar 2022, 08:46

 91
Nog een andere theorie: Zou het misschien kunnen zijn dat de gene die op de stoel met de X heeft plaatsgenomen, gekoppeld werd met de mol?
Die X stoel is al in de proef in de grot gebruikt en tijdens de eliminatie en iedere keer zit er iemand anders op.
Gebruikersavatar

BeaVer30 mar 2022, 09:26

 1293  Uma
Klopt en in de eerste eliminatie kun je zelf niet eens zien wie op die stoel gaat gaan zitten.
In de 2de eliminatie was dat Uma.
Gebruikersavatar

astridm30 mar 2022, 16:25

 287
annebeestje schreef: 29 mar 2022, 21:34 Nog een andere theorie: Zou het misschien kunnen zijn dat de gene die op de stoel met de X heeft plaatsgenomen, gekoppeld werd met de mol? Het lijkt mij eerlijker om deze bijna-vrijstelling niet door een matchmaker te laten bepalen, maar door het spelverloop zelf. In deze piste zou Manu de mol zijn, omdat Yens op de bewuste x stoel plaatsnam. De andere matches moesten dan nog gemaakt worden na de eerste eliminatie. Maar dat lijkt me geen probleem.
Wat doen jullie toch allemaal moeilijk met het verzinnen van vanalles. Alle 11 zijn geinterviewd, vervolgens zijn alle antwoorden in een computer gestopt en was het wachten op het moment dat Parship een seintje zou krijgen. Nadat Gretel afviel hebben ze haar antwoorden gewist, op de knop gedrukt en voila, de koppels. Een verdeling zonder voorkennis is de eerlijkste verdeling en Parship weet niet wie de mol is, dus .....
Gebruikersavatar

leon.paelinck30 mar 2022, 16:53

 48  Sven
De meest eenvoudige verklaring is meestal de juiste.
Gebruikersavatar

suzanne.verkerk02 apr 2022, 12:52

 70  Uma
In de eerste aflevering werd duidelijk dat Nele goed kon vallen, dat deed ze ook tijdens de opdracht. In de tweede aflevering werd meteen duidelijk dat zij niet goed is met kabels en aansluitingen. Het is niet zo dat we als Molloten haar nu afschrijven als een Phillipe, want zo is zij nu eenmaal, onhandig.

Als Mol ga je niet op 1 persoon, evenmin ga je je partner wantrouwen. Dat valt teveel op. Molminpunt voor Uma, Bert, Yens, Emanuelle. Nele speelt de kandidaat en deelt Sven mee dat ze Emanuelle niet moeten onderschatten. Molpunt voor Sven en Nele.

Het lijkt mij duidelijk dat wij door haar gedrag, Nele grotendeels afgeschreven hebben. Terwijl Nele nog weinig geld binnen brengt.
Gebruikersavatar

filiep.portugees02 apr 2022, 14:09

 407  Uma
Suzanne.Verkerk schreef:In de eerste aflevering werd duidelijk dat Nele goed kon vallen, dat deed ze ook tijdens de opdracht.
Zelfs daarvoor nog, in aflevering 0 (voorstelling van de kandidaten) zij ze van zichzelf dat ze lomp is, en dat we haar wel eens een paar keer zouden kunnen zien vallen.
Tja, het kan zijn dat ze lomp is, maar anderzijds is het ook de ideale manier om toekomstige molacties als onverdacht voor te stellen.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9