Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy27 mar 2022, 21:15

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Voor het vertrek naar Lanzarote hadden alle kandidaten een videogesprek met een dating consulente. Op basis van haar onderzoek worden de kandidaten bij deze opdracht in duo's opgedeeld. Ieder van hen krijgt van Gilles De Coster ook te horen dat ze tegelijkertijd de test zullen maken en de scores bij elkaar worden geteld. Het duo dat het slechte resultaat behaalt zal zo samen het spel moeten verlaten. Tijdens een diner kunnen de twee partijen bespreken hoe ze dit het best aanpakken. Maar net voor de test krijgt elke deelnemer de kans om toch van partner te wisselen. Alleen als iedereen samen blijft, zal er 2000 euro verdiend worden.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/2.php
Gebruikersavatar

Yvo27 mar 2022, 21:37

 1111  Uma
Ik ben geen fan van het woord, maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitdrukken.
Wat een Mindfuck :!:

Ik heb zo een voorgevoel dat er in dit topic veel gepost gaat worden.
Het zal niet onbesproken blijven.
Gebruikersavatar

AlleTaupe27 mar 2022, 21:48

 58  Yens
Dus Jens kreeg 3 wrken voor vertrek ook gesprek met parship? Om naar de Moezel te gaan? En hij vond dat niet verdacht? 🤷🏻‍♂️
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2022, 21:48

 8153
Ik ben nog aan het bekomen van het zoveelste staaltje creativiteit en meesterschap van de makers. Wat een ongelooflijke twist was dit weer!
Zalig, schitterend, fantastisch, subliem! Voor mij weer de absolute bevestiging dat het enige programma dat ik als TV-loze bekijk het enige programma is dat een mens echt moet bekijken!
Gebruikersavatar

Yvo27 mar 2022, 21:53

 1111  Uma
AlleTaupe schreef: 27 mar 2022, 21:48 Dus Jens kreeg 3 wrken voor vertrek ook gesprek met parship? Om naar de Moezel te gaan? En hij vond dat niet verdacht?🤷🏻‍♂️
Zie Davy's post ➡️ Davy's post.
Gebruikersavatar

Cat_Cl27 mar 2022, 22:23

 38  Philippe
chicawah.janssen schreef: 27 mar 2022, 21:48 Ik ben nog aan het bekomen van het zoveelste staaltje creativiteit en meesterschap van de makers. Wat een ongelooflijke twist was dit weer!
Zalig, schitterend, fantastisch, subliem! Voor mij weer de absolute bevestiging dat het enige programma dat ik als TV-loze bekijk het enige programma is dat een mens echt moet bekijken!
Helemaal mee eens, hoe geniaal bedacht was dit weer. Hier valt ongetwijfeld ook wel veel te analyseren. Ik vind het super jammer dat Jens en Toon zijn afgevallen, ik vond het persoonlijk twee van de tofste kandidaten en ik zal ze missen.
Gebruikersavatar

AlleTaupe27 mar 2022, 22:25

 58  Yens
Yvo schreef: 27 mar 2022, 21:53 Zie Davy's post ➡️ Davy's post.
Merci!
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt27 mar 2022, 22:36

 90  Uma
Als Mol zijnde, lijkt het me wat te opvallend om zelf 'nee' te stemmen. Leuker lijkt me om je partner te doen twijfelen zodat hij/zij niet verder wil met jou. Alleen heeft iedereen 'ja' gestemd, waardoor ik dus meer vermoed dat de Mol redelijk op de achtergrond wilde blijven - omdat hij of zij al duidelijker toesloeg bij de vorige proef en zich daar bij het vertrouwensgesprek met de productie dus wel zorgen om maakte.
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 mar 2022, 23:01

 2354  Uma
Geweldige twist! 👏🏻👏🏻Mijn idee was meteen dat op elkaar invullen sowieso niet slim is, want als de ander de Mol is ben je sowieso al door. Daarnaast is het niet van belang dat je de test als beste maakt, dus eigenlijk probeer je best de hele groep te verdelen (met een paar accenten) onder elkaar en mathematisch gezien de grootste kanshebbers als juist antwoord aan te duiden. Dus bij bijvoorbeeld rechts- of linkshandig kies je voor het eerste, want dat zal op meer kandidaten slaan dan het tweede.

Bij dit idee moet je elkaar nog niet eens enorm vertrouwen, want je wisselt niet echt informatie uit en toch is dit volgens mij dé manier om niet als laagste score te eindigen.
Laatst gewijzigd door Vermoljoen op 27 mar 2022, 23:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

happyfello27 mar 2022, 23:01

 326  Uma
Héél leuke opdracht en twist... Bert en Uma die beweren zich te smijten op 1 persoon, Jens en Toon die beweren ideaal te spreiden, Yens en Ema waarbij Ema Yens niet vertrouwt en alsnog 'haar gevoel' volgt... Verder nog Philippe en Anke, Sven en 'horse coarse' Nele... en de slimme spreiders liggen er uit.... hier moet over nagedacht worden... 'T zal voor later deze week worden 😏
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9