Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy03 apr 2022, 20:04

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
In het plaatsje Castillo del Águila deelt presentator Gilles De Coster mee dat er met deze proef 5000 euro verdiend kan worden. Hij wil dat de groep zich opdeelt in vier avontuurlijke kunstliefhebbers, twee personen die spaans leren en twee die graag chillen op hotel.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/3.php
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2022, 20:23

 8153
Wat een ingewikkelde, moeilijke opdracht. Ik ben echt benieuwd of er iets zal slagen.
Gebruikersavatar

Lowie03 apr 2022, 20:25

 54  Uma
Als je als mol bij de duikers zit wil je volgens mij er voor zorgen dat je fles zo snel mogelijk leeg is.
Gebruikersavatar

BeaVer03 apr 2022, 20:26

 1293  Uma
Was ook mijn gedacht, maar momenteel doet hij het wel goed.

Uma hou ik ook in de gaten met haar advanced duikbevret.
Gebruikersavatar

kristof.allaerts03 apr 2022, 20:26

 364  Uma
Ja maar voorlopig is hij wel de perfecte kandidaat.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2022, 20:28

 8153
Bizar wel dat Uma en Manu zoveel tijd namen om het standbeeld in detail te tekenen.
Gebruikersavatar

BeaVer03 apr 2022, 20:51

 1293  Uma
En ze waren beiden correct! Ook maar 1 tip gekocht, dus niet veel geld uit de pot.

Ze hebben dat eigenlijk wel heel goed gedaan die opdracht.
Gebruikersavatar

magali.dereu03 apr 2022, 20:55

 184  Sven
echt hé, eer ik de proeven begrijp, zijn ze al voorbij 🙄
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 apr 2022, 20:58

 1690  Sven
Manu schrijf ik hier definitief af, als ze de mol is kan ze zich ergens anders indelen als ze het niet durft. Details tekenen toch wel verdacht, duurt lang en daar hebben ze beneden niets aan. Natuurlijk zijn zij nog niet beneden geweest en weten niet dat de beelden begroeid zijn. Daarnaast maakt Uma Sven verdacht maar om de verkeerde reden, hij tekende een vrouw, maar zij had gezien dat het een kind was.
Bert en Nele deden het goed, naast een kleine mistelling. Als je hier wil mollen eet je 5 mnm's op en de andere mag controleren wat hij wil, het klopt.
Philippe en Anke kopen 1 vertaling, maar daardoor hebben ze wel de juiste persoon gevonden.
Verdacht: Uma, Sven, Yens.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2022, 20:59

 8153
@magali.dereu same here. Sommige proeven zijn toch echt ingewikkeld, vooral omdat we maar een deel ervan te zien krijgen.
Nu, wat deze proef betreft: het verwondert mij dat ze het er uiteindelijk zo goed vanaf brachten.
Gebruikersavatar

BeaVer03 apr 2022, 21:55

 1293  Uma
Manu kan Spaans, maar doet niet de opdracht waar Spaans belangrijk is.
"Heeft geen tijdsbesef" bij het tekenen van het eerste standbeeld, waardoor Sven en Yens niet op tijd de tekening zien.
Durft niet naar beneden te gaan in het duiken.

Het ligt er toch wel te vingerdik op, dus het kan toch niet??
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8