Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy03 apr 2022, 20:43

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Lanzarote is gekend voor z'n grauwe vulkaanlandschap. Op een parcours dat gebruikt wordt om oefeningen op Mars te simuleren krijgt de groep één uur de tijd om een raket te lanceren en zo 4000 euro te verdienen. Verdeeld over vier buggy's moeten ze naar de lanceerplek rijden. Onderweg komen ze tal van panelen tegen met daarop informatie over de ruimte(vaart). Met de kennis die ze verzamelen moeten ze drie van de vijf vragen correct zien te beantwoorden om de raket te activeren. Maar op hun pad komen ze ook drie proeven tegen die ze succesvol moeten volbrengen om hun tocht verder te zetten

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/3.php
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2022, 21:24

 8153
Weer typisch: strategie afspreken maar er daarna in vliegen als kiekens zonder kop en weg strategie. Niet te geloven dat die raket de lucht in ging.

BeaVer schreef: 03 apr 2022, 21:23 Ik schrijf hier Yens toch wel af als mol. Hij had het makkelijk nog kunnen doen mislukken.
Mijn gedacht!
Gebruikersavatar

BeaVer03 apr 2022, 21:25

 1293  Uma
chicawah.janssen schreef: 03 apr 2022, 21:24 Weer typisch: strategie afspreken maar er daarna in vliegen als kiekens zonder kop en weg strategie. Niet te geloven dat die raket de lucht in ging.
Uiteindelijk heeft het wel zijn vruchten afgeworpen.
Gebruikersavatar

magali.dereu03 apr 2022, 21:26

 184  Sven
lijkt alsof Sven er als potentiële mol op rekende dat Yens het ging verpesten, maar tegelijk zou ik het ZO obvious vinden als hij het was? 🤯
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2022, 21:26

 8153
Wel bizar dat de volgorde van de planeten voor sommigen een probleem was. Is volgens mij toch parate kennis (net als de bemanning van Apollo 11).
En Manu heeft blijkbaar nog nooit van Mercurius gehoord?
Gebruikersavatar

magali.dereu03 apr 2022, 21:27

 184  Sven
chicawah.janssen schreef: 03 apr 2022, 21:24 Weer typisch: strategie afspreken maar er daarna in vliegen als kiekens zonder kop en weg strategie. Niet te geloven dat die raket de lucht in ging.


Mijn gedacht!
Bwa, een mol (zoals Eline in het verleden) laat sommige opdrachtjes toch bewust nog lukken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2022, 21:28

 8153
@magali.dereu hmmm, zou eigenlijk niet mogen he 😉
Gebruikersavatar

Donna20003 apr 2022, 21:50

 6  Bert
Deze opdracht is grotendeels door Sven geslaagd, maakt hem toch minder verdacht denk ik..
Gebruikersavatar

BeaVer03 apr 2022, 21:52

 1293  Uma
Ik weet het niet. Sven heeft ook wel 2 foute antwoorden gegeven, waardoor dat er nog maar 1 kans overbleef voor het juiste antwoord.
Gebruikersavatar

Yvo03 apr 2022, 22:03

 1111  Uma
Een nieuwe planeet ontdekt. Mericulus!

Ik vind dat Philippe hier veel geduld heeft met Emmanuelle.
Ze studeert luidop en vrij luid.
Bovendien kan Sven achter hun niet doorrijden omdat ze het nodig vindt om bij elk bord te stoppen.
Toch denk ik niet dat ze de mol is.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9