Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 apr 2022, 19:59

 8153
mjohlan schreef: 12 apr 2022, 17:24 Eeuh... is er hier nog iemand die zo jaloers is op die fietstruitjes van de kandidaten?
Ja. Die truitjes zijn gewoon de max!!! Als ik Anke, Bert, Emanuelle, Philippe, Sven, Uma of Yens was, dan had ik er Thomas DG, GDC en mijn medekandidaten hun handtekening op laten zetten en kaderde ik het daarna in om het ergens in mijn huis een ereplaats te geven!
Gebruikersavatar

mjohlan12 apr 2022, 20:12

 328  Yens
@chicawah.janssen Wat een goed idee zeg.
Kunnen we @Gilles De Coster niet overhalen om dan zo'n 100-tal gesigneerde truitjes te laten maken welke online per opbod te koop komen?
En de opbrengst gaat natuurlijk naar een goed doel.
De keuze hier laat ik aan de programmamakers, maar bijvoorbeeld de Unicef-hulpactie voor de oorlogskinderen in Oekranïe zou zeker een recordverkoop betekenen.
Gebruikersavatar

masterveecee12 apr 2022, 20:49

 3547  Sven
mjohlan schreef: 12 apr 2022, 20:12 @chicawah.janssen Wat een goed idee zeg.
Kunnen we @Gilles De Coster niet overhalen om dan zo'n 100-tal gesigneerde truitjes te laten maken welke online per opbod te koop komen?
En de opbrengst gaat natuurlijk naar een goed doel.
De keuze hier laat ik aan de programmamakers, maar bijvoorbeeld de Unicef-hulpactie voor de oorlogskinderen in Oekranïe zou zeker een recordverkoop betekenen.
Zet deze maar in een topic in algemeen 😉
Gebruikersavatar

julieke.vdw12 apr 2022, 21:59

 106  Uma
mjohlan schreef: 12 apr 2022, 20:12 @chicawah.janssen Wat een goed idee zeg.
Kunnen we @Gilles De Coster niet overhalen om dan zo'n 100-tal gesigneerde truitjes te laten maken welke online per opbod te koop komen?
En de opbrengst gaat natuurlijk naar een goed doel.
De keuze hier laat ik aan de programmamakers, maar bijvoorbeeld de Unicef-hulpactie voor de oorlogskinderen in Oekranïe zou zeker een recordverkoop betekenen.
Goed idee! 👍🏻👍🏻👍🏻 We zouden de opbrengst ook aan mensen dichter bij huis kunnen geven, in Pepinster en omstreken bijvoorbeeld. Die kunnen tot op vandaag nog steeds veel hulp gebruiken.
Gebruikersavatar

Cedric16 apr 2022, 23:20

 2834  Uma
Deze proef is er helemaal een naar mijn hartje zi!
1. Mijn favoriete wielrenner aller tijden doet eraan mee.
2. Die tenuetjes zijn schitterend, ik wil er ook eentje!
3. Een bergrit, helemaal mijn ding, ik zie (op die manier) graag af.
4. Een gratis sporttest mogen afleggen, altijd mooi meegenomen! -

Maar goed, met de voorkennis dat Philippe de Mol is viel natuurlijk wel op dat hij die kassei vroeger liet vallen dan moest (let gewoon op zijn gelaatsuitdrukking... Ganse tijd ogen toe, dan plots ogen open, wat rondkijken, en de kassei droppen..).

Wel jammer dat het trucje met de punaise niet werkte.