Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

zoekenmaar11 apr 2022, 11:44

 32  Sven
Sven, Yens en Bert uit hun comfort zone gehaald. Sven stond daar ferm tegen zijn zin, Yens deed zijn best en den Bert was ronduit geniaal 😃
Gebruikersavatar

astridm11 apr 2022, 17:40

 287
fffffffffff schreef: 11 apr 2022, 09:21 Vond de jury wel mild, dat decor was toch echt geen 7 op 10 waard 😃Bert verdiende dan weer 11 op 10.
En die 11 wat mij betreft voor hoe hij z'n val opving en integreerde in z'n act, dat deed hij goed.
Gebruikersavatar

Cadfael11 apr 2022, 17:46

 229  Uma
Ik vond het gesprek tussen Anke en Philippe hier ook wel mooi eigenlijk. Anke vroeg of alles goed ging met Philippe, omdat hij er wat bedrukt uitzag. Philippe zegt dat hij gewoon rustig aan het schilderen is, maar dat hij liever bij muziek had gezeten. Waarna Anke zei dat hij dat dan had moeten zeggen, waarop Philippe antwoordde dat Manu en Uma direct zeiden dat ze dat wouden doen. Door dit gesprek had ik door dat Philippe ofwel een kandidaat was die zich gewoon niet goed voelde in de groep, omdat de rest te druk was. Ofwel was hij de mol die zich overklast voelde door de kandidaten. Hij kon dan ook zijn spel niet spelen door dat hij zich meer liet doen. Ook bij de duikproef heeft hij zich bij het Spaans leren laten zetten . En ook bij de raketproef kreeg hij er niets tussen bij Manu, omdat ze, in de woorden van Philippe, te dominant was. Hij kon er niets tegen in brengen. Ik voelde dat dit gesprek er niet voor niets tussen zat, en nu weten we dus de reden dat hij wat stiller was de laatste dagen.
Gebruikersavatar

Cedric16 apr 2022, 23:26

 2834  Uma
Voor zo'n opdrachten zou ik de Mol willen zijn, zodat ik met voorkennis kan sturen waar ik wil bijhoren of waar ik het best zou kunnen mollen..
Ik zou mezelf dan bij de DJ's plaatsen.
Dit dansen is mijn ding niet (eens drag aandoen, tot daar aan toe, who cares, maar dansen op hakken? ik riskeer mijn enkels te breken).
Het decor bouwen, oke dan, wil ik wel nog doen, zou ik wel nog graag doen, maar ik zou nul inspiratie hebben ervoor en dus niet anders kunnen dan de andere persoon volgen (mooi verhaal trouwens dat Anke creëerde!), wat misschien ruimte geeft tot klungelen..
Maar bij de DJ-booth zou ik me beter voelen. Je kan de muziek verneuken door songs niet te raden of slecht uit te beelden en dat heeft toch wel invloed op niet alleen jezelf maar ook op de dansprestaties.

Met de nodige voorkennis is dan inderdaad wel duidelijk dat Philippe wat molde bij die nagel, maar verder was het moeilijk voor hem om hier invloed te hebben natuurlijk.