Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy10 apr 2022, 20:38

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
In Maspalomas wordt de Winter Pride georganisseerd, de hoogdag voor de LGBTQ+ gemeenschap. De perfecte gelegenheid voor een bijzondere mol-opdracht. Presentator Gilles zoekt namelijk drie mannen zonder podiumvrees, twee kandidaten die zin hebben om een decor te bouwen en twee die graag eens achter de draaitafel staan. Bij het neerzetten van een overtuigende drag show kan de groep maar liefst 3000 euro verdienen.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/4.php
Gebruikersavatar

magali.dereu10 apr 2022, 21:02

 184  Sven
Ik vond Philippe wel heel klungelig met de naald.
Gebruikersavatar

AlleTaupe10 apr 2022, 21:04

 58  Yens
Zo moeilijk. Ik heb het gevoel dat de opdracht niet zo verkeerd kon gaan. Bert viel, decors trok op niets en muziek was niet zo fantastisch. Toch 35/50. Phillippe valt voor mij nu echt wel af. En Manu is ofwel de mol, ofwel verdenkt ze Uma.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 apr 2022, 21:06

 8153
@AlleTaupe ik denk dat Manu Uma verdenkt. Zodra Uma zei dat ze de muziek wilde doen sprong ze er meteen op om ook de muziek te doen.
Gebruikersavatar

Paraceta10 apr 2022, 21:47

 717  Sven
Wat een prachtige opdracht was dit toch, ik heb zo hard genoten van de verschillende performances!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 apr 2022, 22:01

 8153
Was echt schitterend!

magali.dereu schreef: 10 apr 2022, 21:02 Ik vond Philippe wel heel klungelig met de naald.
Nu weten we waarom.
't Was trouwens geen naald maar een nagel 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 apr 2022, 07:04

 8153
Had de jury de eenhoorn wel opgemerkt tussen al die rommel? :mrgreen:

Wat ik mij zat af te vragen is wat ze gedaan zouden hebben als de groep van 7 bestaan zou hebben uit 5 vrouwen en maar 2 mannen.
Nu, intussen hebben ze bewezen dat ze wel grotere "problemen" de baas kunnen.
Gebruikersavatar

Spok11 apr 2022, 08:57

 18
Vijgen na Pasen uiteraard, maar ik vond het opvallend, op het moment dat ze dat bankje moesten maken, ze ervoor kozen dit recht te zetten en niet te zagen op de "platte" kant. Ik was meteen getriggerd naar Anke en Philippe 😉