Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 apr 2022, 17:16

 8153
martin.janssen schreef: 22 apr 2022, 11:37 Yens draait met een grijns op zijn gezicht zijn hoofd naar Anke die hierop reageert als iemand die net betrapt is. Ook Bert draait zijn hoofd richting Anke.
En Bert ligt er uit... (en had er misschien niet uit gelegen mocht Philippe de mol gebleven zijn).
Gebruikersavatar

ex-molinator22 apr 2022, 19:33

 3483  Uma
draakje.be schreef: 22 apr 2022, 12:29 Waren trouwens alle bezoekers op de hoogte van de identiteit van hun kandidaat, of was enkel deze van de mol zeker, weet iemand dat?
Elke partner was op de hoogte van de rol van de bijhorende kandidaat.
Zelfs al is enkel de partner van De Mol ingelicht, van zodra GDC dat zegt, kent elke partner de rol van de "wederhelft".

lara.vereycken schreef: 21 apr 2022, 16:09 ...
Although team Uma is de mol, maar haar vriend kwam te weinig in beeld om er iets over te zeggen..
Wat bedoel je hiermee?
Gebruikersavatar

martin.janssen22 apr 2022, 19:44

 178
Natuurlijk weet elke bezoeker dat NADAT GDC zijn verhaal heeft afgestoken. Maar het gaat erom of ze dat wisten VOOR dit verhaal, toen ze nog lekker ongestoord konden rondlopen en kokers verwisselen.
Gebruikersavatar

Klaartje22 apr 2022, 21:53

 2245  Uma
Chaos alom in deze opdracht, Manu zei het nog in de nabespreking van de dag (in aanwezigheid van haar man Clemens). Er kon gefoefeld worden met die kokers dat het een aard had!

Wat we te zien krijgen is ook knip- en plakwerk van het zuiverste Aqualandwater.

Dus vraag ik me af of je wel iets kan afleiden uit een observatie die ik deed: Nils, de man van Anke, zien we op een bepaald moment met twee kokers (van 10 euro?) in zijn hand. Het volgende shot van hem is wanneer hij die koker op de grond ziet liggen. Maar dan heeft hij maar 1 koker meer in zijn linkerhand. Waar is die tweede koker van daarnet naartoe? Is dat de koker die daar op de grond ligt? Heeft hij die daar zelf gelegd of is het effectief de koker die op het mapje op de muur heeft gelegen? Als dat laatste het geval is, waar is dan zijn tweede koker naartoe? Weggegooid in het water? Of zit ik mij hier dingen af te vragen waar door de chaotische montage geen zinnig antwoord op te geven is?

Wat een boeltje zeg, deze opdracht! Maar het lijkt me wel de max om van die waterglijbanen te roetsjen. Dolle pret!
Gebruikersavatar

astridm23 apr 2022, 20:52

 287
Ik heb net de glijbaan nog eens bekeken, maar er is wel enorm veel geknipt en geplakt hoor.
Voorbeeld: als ze net aan de opdracht beginnen en dus het woord ROE willen gaan vormen, loopt Yens met een B naar boven. Bij de tweede poging heeft hij ineens de A die Anke eerst had, maar als ze even later langs de bankroet lopen draagt hij toch een B. Onderaan de glijbaan heeft Anke dan ineens weer de A en lijkt Yens de R te hebben. Ook bij de anderen blijken zulke vreemde verwisselingen voor te komen.
Toen ben ik maar gestopt met goed opletten, want tegen een dergelijke montage kan ik toch niet op. 😃
Gebruikersavatar

petra.vhamme27 apr 2022, 09:18

 30  Sven
Uiteraard knippen en plakken ze veel...puik montagewerk. En zo kunnen ze er ook de verborgen hints in steken.

Trouwens nog eentje gevonden voor in mijn Sven-tunnel 😂
-Sven alleen op de glijbaan, bij de eerste afdaling te vroeg weg, en kijkend door de letter O.
-Bankroet in beeld
-en ook nog eens de letter S gedragen door Bert
Alles samen in één beeld...😎
Afbeelding
Gebruikersavatar

draakje.be28 apr 2022, 12:04

 13  Anke
ex-molinator schreef: 22 apr 2022, 19:35 Elke partner was op de hoogte van de rol van de bijhorende kandidaat.
Zelfs al is enkel de partner van De Mol ingelicht, van zodra GDC dat zegt, kent elke partner de rol van de "wederhelft".

Ja dat klopt zeker, maar ik bedoelde vooral tijdens de proef zelf, vóór GDC dit zegt.
Ik had het gevoel dat meerdere personen dingen zeiden of reageerden alsof ze wisten dat er een "medemol" onder hun was.
Gebruikersavatar

floris03 mei 2022, 13:51

 9  Uma
Op deze foto zie je 1) dat Sven zijn broer zijn rechterhand is, en 2) dat Sven zijn broer bij de blauwe paal (die enkel wordt gebruikt bij de SPECIALE opdrachten voor €500) staat. Enkel Manu en Yens moesten hier zijn, Sven en zijn broer hebben helemaal aan geen extra opdracht meegedaan. Hij heeft ook duidelijk 2 kokers vast. Is hij die aan het verwisselen???
Toch wel heel opvallend!!
Afbeelding
Gebruikersavatar

AlleTaupe03 mei 2022, 17:21

 58  Yens
floris schreef: 03 mei 2022, 13:51 Op deze foto zie je dat Sven zijn broer bij de blauwe paal (die enkel wordt gebruikt bij de SPECIALE opdrachten voor €500) staat. Enkel Manu en Yens moesten hier zijn, Sven en zijn broer hebben helemaal aan geen extra opdracht meegedaan. Hij heeft ook duidelijk 2 kokers vast. Is hij die aan het verwisselen???
Toch wel heel opvallend!!
Afbeelding
Dat vroeg ik mij ook af. Maar als je verder denkt: voor wat ruilt hij ze in? Als je se 1000 euro-kokers op de plaats van 10 euro zet (of omgekeerd), dan snap ik dat. Maar waar haal je kokers van bv. 10 euro om die in de plaats te zetten van 500 euro?
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mei 2022, 20:28

 1690  Sven
Die neem je toch gewoon mee uit het park? Iedereen heeft toch kokers bij? Je gooit er een paar weg (in het water of zo), je wisselt een 1000 koker met een 10 koker, neemt een paar 10tjes mee, wisselt weer voor 500tjes.
Gebruikersavatar

floris03 mei 2022, 21:23

 9  Uma
Klopt!! Dus, nog steeds een raadsel, wat doet de broer van Sven op die plek??
Gebruikersavatar

Paraceta03 mei 2022, 21:29

 717  Sven
Het hoeft niet per se verdacht te zijn, Clemens inspecteerde tenslotte ook de bankroetkoker, maar het is wel opvallend natuurlijk.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10