Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Taupe07706 mei 2022, 17:31

 767  Yens
@Mollenjager-DT
Omdat, als het Uma is, ik haar gewoon teveel kansen heb zien laten liggen.
Ik denk met name aan het afwassen zowel een letter als een sleutel vinden waar niet nodig.
Dat heb ik de mol in WIDM niet zien doen en vandaar schat ik momenteel die mol hoger in.
Ook de andere 2 finalisten heb ik dergelijke zaken minder zien doen op het bed na dan.

Maar ik hoop dat ik me mis en we straks wel veel sabotages zien van de uiteindelijke mol en dan kan ik weer een jaar 😷

Ook in deze opdracht om terug on topic te komen, vond ik haar niet goed bezig.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT06 mei 2022, 17:35

 767  Yens
@Taupe077
Ik zou gewoon wachten met uitspraken over de mol te doen tot je weet wie het is en dan nog best tot je al zijn/haar sabotages hebt gezien. In deze opdracht viel er dan ook niet al te veel te mollen, omdat de mol zelf ook geluk moest hebben bij het draaien aan het rad. Een mogelijke molactie van Uma zou hier kunnen zijn om zelf vrij lang te twijfelen bij het springen in de hoop om Manu, die na haar komt en hoogtevrees heeft, nog extra te demotiveren om te springen.
Gebruikersavatar

Jay-Lo06 mei 2022, 21:18

 1690  Sven
@Mollenjager-DT Je hebt een punt, maar Manu zou na niemand gesprongen zijn. Ze heeft echt haar best gedaan om zichzelf te overtuigen om wel te springen, maar durfde echt niet.
Eerlijk gezegd is het op die manier voor de mol een gemakkelijke: "ik zet mezelf bij Manu, die springt toch niet, zeker al niet als ik twijfel." Die 250 zou nooit in de pot komen, ook al stond Manu bij Yens of Anke. Dan zou de uitdaging groter zijn om bij Sven te gaan zitten, die had ook schrik, maar heeft het wel gedaan.
Er zit altijd iemand bij die echt niet durft, de rest, mol of niet springt gewoon, of voor de kick, of voor wat op het rad staat. En buiten die 1000 was het telkens "maar" 250euro.