Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy01 mei 2022, 20:05

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Twee deelnemers mogen het rustig aan doen. Zij gaan de hippies achterna en mogen als vredesduiven de opdracht in een bed spelen. Met presentator Gilles gaat dit duo rad van fortuin spelen. Ze horen tien slogans te vinden, die goed zijn voor elk 300 euro. Elke letter die ze kopen kost wel 50 euro. Concentratie is echter vereist want rond het bed staan wekkers die op random momenten aflopen en binnen de drie seconden moeten afgeduwd worden. Slagen ze hier niet in dan moeten de twee spelers binnen de vijftien seconden het de gezochte slogan kunnen opzeggen. Met de winst mogen ze uit een prijzenkast voorwerpen kopen die ze bij hen in bed moeten leggen. Addertje onder het gras volgt na de proef wanneer het bed plots in een steile graad gehesen wordt en het duo moet voorkomen dat de gekozen spullen op de grond vallen.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/7.php
Gebruikersavatar

magali.dereu01 mei 2022, 20:16

 184  Sven
Sven lijkt een heel ijverige kandidaat, maar ik denk dat we sebiet nog wat mollengedrag gaan zien 😃
Gebruikersavatar

Paraceta01 mei 2022, 20:20

 717  Sven
Exact wat ik dacht: "Onmogelijk dat Sven als Mol zo zijn best zou doen tenzij er een addertje onder het gras zit," en dat lijkt inderdaad het geval! Ik blijf nog even veilig in deze tunnel 😌
Gebruikersavatar

HanMi01 mei 2022, 20:41

 21
Ik zou het daarmee eens zijn maar toen hij ook nog eens bleef hangen, heb ik hem echt wel afgeschreven. Manu kan het zijn maar was zo passief dat ik hoop van niet.

Ofwel was Yens overduidelijk aan het mollen, ofwel ging Uma graag mee in de slechte suggesties van Yens.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mei 2022, 20:53

 8153
Sven heeft hier echt ongelooflijk zijn best gedaan. Manu was even passief als toen ze met Toon het kruiswoordraadsel moest oplossen.
Gebruikersavatar

magali.dereu01 mei 2022, 20:56

 184  Sven
vind echt niet dat Sven het hier zó fantastisch heeft gedaan: hij pakte de spullen die tussen zijn benen lagen om die boven hem 'veilig' te stellen, maar daarbij viel er van alles naar beneden?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mei 2022, 21:38

 8153
@magali.dereu da's waar. Ik had het vooral over het eerste deel van de opdracht.
Gebruikersavatar

Yvo01 mei 2022, 21:46

 1111  Uma
Sven is toch een echte Einstein.
Hij vond alle zinnen en dan nog redelijk snel.
Gebruikersavatar

Paraceta01 mei 2022, 21:48

 717  Sven
chicawah.janssen schreef: 01 mei 2022, 21:38 @magali.dereu da's waar. Ik had het vooral over het eerste deel van de opdracht.
Als Mol is het natuurlijk heel handig om het zo goed mogelijk te doen in het eerste deel. Ook altijd praktisch om je medekandidaat kledingstukken te laten aandoen zodat die ook van het bedrag gaan als die van het bed valt. 😌
(Maar bon, dit is allemaal heel tunnelend natuurlijk.)
Gebruikersavatar

magali.dereu01 mei 2022, 21:51

 184  Sven
chicawah.janssen schreef: 01 mei 2022, 21:38 @magali.dereu da's waar. Ik had het vooral over het eerste deel van de opdracht.
Fair enough 😇 ik vind dit zo'n typische truc van de productie om ons te doen geloven dat Sven een sterke kandidaat is. Omdat Manu uiteindelijk van het bed viel, had niemand het over zijn nonchalance.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mei 2022, 22:06

 8153
Yvo schreef: 01 mei 2022, 21:46 Sven is toch een echte Einstein.
Hij vond alle zinnen en dan nog redelijk snel.
Sven is heel intelligent, maar als copywriter is hij hele dagen bezig met letters en woorden, dus het was wel een kolfje naar zijn hand.