Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Frolva04 mei 2022, 14:36

 2204
chicawah.janssen schreef: 04 mei 2022, 09:55 Een mol die oprecht droevig is omdat een opdracht mislukt: een unicum in de geschiedenis van De Mol (en niet voor herhaling vatbaar). :mrgreen:
Huilde ze wel omdat de opdracht (haar deel) mislukt was?
Sven huilde (achter zijn blinddoek, maar ik kon het tóch zien :mrgreen: ) ook toen hij de boodschap van zijn lief te horen kreeg. Het kan zijn dat die reactie bij Uma wat later kwam én dat ze verdriet had omdat ze geen persoonlijk voordeel heeft kunnen bemachtigen.

Het zou - vind ik - alleszins heel vreemd zijn dat de mol gaat doen of hij/zij moet huilen omdat hij/zij niet slaagt in een deel van de opdracht, wetende dat de opdracht alsnog kan slagen.

filiep.portugees schreef: 03 mei 2022, 18:21 Ik vermoed dat ook meespeelde dat ze bijna op het dak waren, en dan dachten aan de tijd die tegen hen speelde, ze moesten op tijd zijn of verloren alles.
Wisten de kandidaten eigenlijk hoeveel tijd er nog was?
Ik had de indruk van wel, omdat er verschillende op het dak kwamen net voor de tijd om was (en het toch heel moeilijk is om 15 minuten zelf in te schatten in zo'n spelsituatie).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mei 2022, 14:56

 8153
@Frolva mijn reactie was een (ironische) reactie op een post van MVC. 🙈

masterveecee schreef: 04 mei 2022, 14:21 Ja, en dan achter de aanvaller knuffelen zeker? Zoals Alina de minotaurus ??

😛
Knuffelen jij en je vrouw ook achter elkaar? 😜
Gebruikersavatar

masterveecee04 mei 2022, 15:01

 3547  Sven
Dan kan 😀

ERachter = erna.
Foutje dus 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mei 2022, 15:15

 8153
Of dialect :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric04 mei 2022, 17:03

 2834  Uma
Frolva schreef: 04 mei 2022, 14:38 Huilde ze wel omdat de opdracht (haar deel) mislukt was?
Sven huilde (achter zijn blinddoek, maar ik kon het tóch zien :mrgreen: ) ook toen hij de boodschap van zijn lief te horen kreeg. Het kan zijn dat die reactie bij Uma wat later kwam én dat ze verdriet had omdat ze geen persoonlijk voordeel heeft kunnen bemachtigen.

Het zou - vind ik - alleszins heel vreemd zijn dat de mol gaat doen of hij/zij moet huilen omdat hij/zij niet slaagt in een deel van de opdracht, wetende dat de opdracht alsnog kan slagen.
Of ze hebben haar gewoon wat ajuinen laten snijden als voorbereiding op het avondeten, terwijl ze daar toch alleen op dat dak zat te wachten...
Gebruikersavatar

bert.dekimpe04 mei 2022, 23:17

 57
Ik heb eigenlijk wel een zwak voor opdrachten in verlaten fabriekspanden en andere oude gebouwen. Deze zat wel wat vreemd in elkaar. Ik vermoed dat er wel een scenario klaarlag voor het geval de 5 knoppen te vroeg werden ingedrukt. Misschien zouden de resterende kandidaten dan knoppen mogen uitzetten in ruil voor persoonlijke voordelen?
Gebruikersavatar

Spok05 mei 2022, 11:05

 18
Na deze proef valt Yens alleszins af voor mij.
Uma schrijf ik zeker niet af, maar ik vond vooral Sven een vreemde beurt maken.
Zo nerveus dat hij was tijdens de proef, ik had de indruk dat hij het gevoel had dat hij zich hier geen fout kon permitteren.
Dat zenuwachtig geacteer met de handen, maar toch daadkrachtige stappen richting muren: het leek soms dat hij meer kon zien dan wij als kijker denken...
Sven springt dus net over Uma als hoofdverdachte Mol. We zullen zien 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2022, 12:00

 8153
bert.dekimpe schreef: 04 mei 2022, 23:17 Ik heb eigenlijk wel een zwak voor opdrachten in verlaten fabriekspanden en andere oude gebouwen.
Ik ook. Ik vind dergelijke settings altijd de max. Zeer filmisch ook.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2022, 15:01

 8153
Man, dat was echt schitterend! Net een Bondfilm!
Gebruikersavatar

thomas_05 mei 2022, 15:30

 14  Uma
Spok schreef: 05 mei 2022, 11:05 Uma schrijf ik zeker niet af, maar ik vond vooral Sven een vreemde beurt maken.
Zo nerveus dat hij was tijdens de proef, ik had de indruk dat hij het gevoel had dat hij zich hier geen fout kon permitteren.
Benieuwd waarom je denkt dat de mol in Sven zijn positie nerveus zou zijn. De kandidaten hebben het al gans zelf verprutst dus ik denk niet dat ie enorm zou inzitten met toevallig 3 knoppen in te drukken.
Gebruikersavatar

marc.roose07 mei 2022, 10:25

 193  Sven
Hier heeft Uma ook gelogen ...
Deze pepers zijn helemaal niet pikant .

Afbeelding

Afbeelding

en hier de " P " van Putain ... 😉🙂

Afbeelding
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9