Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy08 mei 2022, 20:00

Site Admin  1167  Uma
Finale - Opdracht 1: De bom in Paleis 12
Gebruikersavatar

Cedric08 mei 2022, 20:26

 2834  Uma
Erg leuke opdracht.
Strijk gelegen met het likken aan dat scherm ook. Hoe verzinnen ze het toch ๐Ÿ˜‚

En toegegeven, het kleur van GVB zijn shirt wist ik toch ook niet meer... Was er rotsvast van overtuigd dat dat blauw (lichtblauw) was...


Enne.. Sven komt hier nu wel heel verdacht over.. Ik begin te panikeren over mijn molkeuze!๐Ÿคฏ
Gebruikersavatar

kristof.allaerts08 mei 2022, 20:28

 364  Uma
Ik wist het nog. Vond dat een rare kleur voor een hemd ๐Ÿ˜ƒ

Yens zat juist.
Sven twijfelt, en Uma gaat er weer in mee.
(Ze wou zeker mee naar boven)
Gebruikersavatar

Cedric08 mei 2022, 20:31

 2834  Uma
Hoe Sven van overtuigd wit naar... donkerblauw gaat? Is me een raadsel.
Maar Uma gaat er inderdaad vlot in mee.
En Yens zit op de positie waar hij het minst invloed heeft..


Pfff, hoe overtuigd je ook kan zijn van je Mol, bij de slotaflevering kunnen ze je toch echt altijd nog aan het twijfelen zetten ๐Ÿ˜€
Gebruikersavatar

Jay-Lo08 mei 2022, 20:34

 1690  Sven
Yens riep ook meteen om de blauwe door te knippen, en Uma wilde dat ook wel doen. Maar er was ook al wel 6500 of 7000 euro weg.
Gebruikersavatar

masterveecee08 mei 2022, 22:26

 3547  Sven
kristof.allaerts schreef: โ†‘08 mei 2022, 20:28 Ik wist het nog. Vond dat een rare kleur voor een hemd ๐Ÿ˜ƒ
Ik wist het ook, het was de blauwe.
Aja, blauw, toevallig? ๐Ÿ˜›
Gebruikersavatar

masterveecee08 mei 2022, 22:41

 3547  Sven
Vond dat de bom toch nog iets "vuiler" mocht zijn ๐Ÿ˜€
Alleen omdat ik er ook niet bij was ๐Ÿ˜›
Gebruikersavatar

Cadfael08 mei 2022, 22:43

 229  Uma
Mijn mol was Uma en hier streepte ik Sven en Yens nog meer af eigenlijk. Yens riep als eerste direct om voor blauw te doen. Dat zou een mol niet doen. Daarbij had hij daar minder invloed. Sven zegt daarbij als eerste dat de auto wit was, daarna begon hij te twijfelen. Dit werd veel te opvallend in beeld gebracht, vond ik. Daarbij zou de mol toch direct zeggen dat de auto blauw was. Zo wordt die kleur direct afgestreept. Dat is minder opvallend dan ineens dat twijfelen. Uma daarentegen ging weer mee in de antwoorden. Ik denk wel dat zij het was dat uiteindelijk wel โ€˜geelโ€™ zei.

Dit was echt een leuke opdracht. En hoe verzinnen ze het weer. Een kandidaat moet door te likken een woord aflezen van een glas ๐Ÿ˜‚
Gebruikersavatar

Cedric08 mei 2022, 22:43

 2834  Uma
Ik hoopte toch ook wel stiekem op een yoghurtbom :mrgreen:

Anyway, deze zal dan wel die "grootste bom in de geschiedenis van het programma" geweest zijn zeker?
Gebruikersavatar

Jansen09 mei 2022, 05:55

 3423  Yens
Cadfael schreef: โ†‘08 mei 2022, 22:43 Yens riep als eerste direct om voor blauw te doen. Dat zou een mol niet doen....

...Dit was echt een leuke opdracht. En hoe verzinnen ze het weer. Een kandidaat moet door te likken een woord aflezen van een glas ๐Ÿ˜‚
Ik dacht - vanuit mijn verdenking van Yens - dat hij weer zijn "omgekeerde psychologie" bovenhaalde hier, blauw zeggen en op die manier de andere kandidaten overtuigen om een andere kleur te nemen ๐Ÿ˜‚.

Vond dit ook een leuke opdracht, gehuild van het lachen met dat likken om woorden te vinden ๐Ÿ˜‚.