Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Fervente mollenjager09 mei 2022, 18:49

 130  Uma
chicawah.janssen schreef: 09 mei 2022, 13:58 Dat heeft Uma dan ook gedaan. 🙂
En die foutjes waren misschien niet opzettelijk. Hopelijk komen we dat nog te weten.
Paste ook in mijn kraam als mol Uma. 😛
Volgens mij deed ze dat net heel goed, maar 3 foutjes. :o
Gebruikersavatar

Holmes09 mei 2022, 20:08

 395
Zou de VAR tussengekomen zijn om te bepalen hoeveel fouten Uma en Sven gemaakt hadden?
De proef van Yens was op dat gebied een stuk gemakkelijker te beoordelen 😀

chicawah.janssen schreef: 09 mei 2022, 09:42 Wat vinden jullie van die goochelact? Wat Yens moest doen vind ik eigenlijk niet goochelen. Bij goochelen denk ik aan konijnen uit een hoed, duiven uit een kistje, kaartentrucs, mensen doormidden zagen, sjaaltjes kotsen...
Maar hoe je dan bepalen of de act gelukt is of niet ?
Als er geen konijnen uit de hoed komen, of de duiven gaan vliegen zijn, de verkeerde kaart geraden wordt, er bloed aan de zaag hangt, de sjaaltjes in de maag blijven steken... ? 😜
Gebruikersavatar

anja.mathijs09 mei 2022, 20:55

 391  Uma
“Another one bites the dust” is niet enkel een verwijzing naar een Queen liedje.

1. Het wordt ook gebruikt om in de medische wereld net als “Staying Alive” bij mol Elisabet als ritme 110 slagen per minuut geloof ik, CPR (bij hartstilstand) toe te passen. (verwijzing naar mol Elisabet)
Ipv zingen nu drummen !
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2022, 21:20

 8153
Holmes schreef: 09 mei 2022, 20:13 Maar hoe je dan bepalen of de act gelukt is of niet ?
Als er geen konijnen uit de hoed komen, of de duiven gaan vliegen zijn, de verkeerde kaart geraden wordt, er bloed aan de zaag hangt, de sjaaltjes in de maag blijven steken... ? 😜
😂
In ieder geval: "De duif is dood meneer" = proef is een glorieus fiasco!
:mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mei 2022, 21:50

 3483  Uma
chicawah.janssen schreef: 09 mei 2022, 13:58 Dat heeft Uma dan ook gedaan. 🙂
En die foutjes waren misschien niet opzettelijk. Hopelijk komen we dat nog te weten.
Ik vermoed dat die foutjes niet opzettelijk waren (ik had er trouwens meer gezien/gehoord - maar de vraag is wat er als een fout beschouwd wordt). Op zich was de drumpartij niet ingewikkeld (standaard 4/4, geen triolen, geen tempowisselingen, geen afterbeat) maar toch uitdagend voor wie geen stickcontrol ervaring heeft en wellicht weinig onafhankelijkheid. Indien zij nooit eerder gedrumd heeft dan was het resultaat echt niet slecht voor een weekje oefenen (zelfs al bespeelt ze een ander instrument). Ik heb 2 gemiste slagen (niet) gehoord en een paar (1 of 2) korte tempo haperingen maar (enkel wetende dat ze gitaar speelt) ik zou deze met de mantel der liefde bedekt hebben (zeker omdat ze zich niet uit haar lood heeft laten slaan en zich goed hersteld heeft).

Sven zn prestatie was goed zij het toch ook met 2 (misschien 3) niet genoteerde foutjes (onbelangrijk gezien de vloeiende manier waarop hij zich hersteld heeft).

Ik heb de aflevering nu gedownload en zal die fases donderdag of vrijdagavond eens aandachtig bekijken.

Ik vind het in ieder geval knap dat ze zich daaraan gewaagd hebben (Uma met haar muzikale ervaring zal weinig last van podiumvrees gehad hebben maar van Sven had ik het echt niet verwacht).
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mei 2022, 21:58

 3483  Uma
kristof.allaerts schreef: 09 mei 2022, 21:54 Ze heeft net bij James en Gert verteld dat de fouten bij het drummen wel degelijk expres waren. De laatste molactie...
En Michael wist natuurlijk niet dat ze de mol was. Tijdens het oefenen kon ze het perfect.
Ah, ok : dan heeft ze wellicht wel wat drumervaring want opzettelijk een fout maken en dan herpakken is ook een kunst op zich.
Gebruikersavatar

Delirivm09 mei 2022, 23:32

 101  Sven
Holmes schreef: 09 mei 2022, 20:13 Zou de VAR tussengekomen zijn om te bepalen hoeveel fouten Uma en Sven gemaakt hadden?
De proef van Yens was op dat gebied een stuk gemakkelijker te beoordelen 😀
Dat komen we volgende week misschien wel te weten...
Gebruikersavatar

Jansen10 mei 2022, 06:10

 3423  Yens
ex-molinator schreef: 09 mei 2022, 21:50 Indien zij nooit eerder gedrumd heeft dan was het resultaat echt niet slecht voor een weekje oefenen (zelfs al bespeelt ze een ander instrument).
Ze heeft toch 5 weken geoefend?
Gebruikersavatar

ex-molinator10 mei 2022, 08:04

 3483  Uma
@Jansen hmm? Ja klopt: er is geen geld verloren (wakker worden ex-m !)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2022, 13:05

 8153
@ex-molinator eens de dementie toeslaat maakt het niet meer uit hoe wakker je bent. 😜