Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

flore.bruyninckx09 apr 2020, 15:48

 13
ik heb gemerkt over de afleveringen heen dat Alina vaak de fouten die zij maakt in iemand anders zijn schoenen schuift.

Zoals in aflevering 2 met de opdracht op de bruiloft. Daarbij kiezen Alina en Laure de verkeerde taart en het eerste wat ze zei als ze aankomt is dat Els geen goede beschrijving heeft doorgegeven. Daarmee geeft ze Els de schuld.

In aflevering 3 bij de argeologische zoektocht zei ze in het begin duidelijk Jolien heeft geschiedenis gestudeerd dus gij moet dat kunnen. Waardoor ze het niet slagen van de opdracht bij Jolien legt.

In aflevering 5 geeft ze Bart de schuld bij het trekken van een foto van Willy Sommers terwijl zij koos om van plaats te veranderen en zij zei ook wanneer hij moest trekken maar Bart heeft wel alles fout gedaan volgens haar.

Zo kan je in elke aflevering wel iets vinden over Alina die probeert de schuld op iemand anders te steken.
Gebruikersavatar

schotte.jelle09 apr 2020, 15:51

 143
Mee eens, kadert ook een beetje in haar algemene houding om steeds te anticiperen op wat anderen zeggen, steeds net een fractie later in een gesprek te springen,...
Gebruikersavatar

Delirivm09 apr 2020, 16:15

 101  Sven
flore.bruyninckx schreef:ik heb gemerkt over de afleveringen heen dat Alina vaak de fouten die zij maakt in iemand anders zijn schoenen schuift.

Zoals in aflevering 2 met de opdracht op de bruiloft. Daarbij kiezen Alina en Laure de verkeerde taart en het eerste wat ze zei als ze aankomt is dat Els geen goede beschrijving heeft doorgegeven. Daarmee geeft ze Els de schuld.

In aflevering 3 bij de argeologische zoektocht zei ze in het begin duidelijk Jolien heeft geschiedenis gestudeerd dus gij moet dat kunnen. Waardoor ze het niet slagen van de opdracht bij Jolien legt.
Ik zou het opnieuw moeten bekijken, maar ik denk dat dat tweemaal Laure was en niet Alina.
De beschuldiging naar Bart toe was inderdaad zeer opvallend.
Gebruikersavatar

flore.bruyninckx09 apr 2020, 16:33

 13
Het kan wel dat het in het begin Laure was maar Alina heeft het zeker ook gezegd.

Delirivm schreef:Ik zou het opnieuw moeten bekijken, maar ik denk dat dat tweemaal Laure was en niet Alina.
De beschuldiging naar Bart toe was inderdaad zeer opvallend.
Het kan dat het in het begin Laure was maar Alina heeft het zeker ook gezegd.
Er zijn ook nog meer van die beschuldigen van Alina naar andere toe.
Gebruikersavatar

Poirot09 apr 2020, 16:47

 299
Dat kan ze ook doen zonder het zelf door te hebben, of om zelf niet aangevallen te worden door de groep.
Gebruikersavatar

Cadfael26 apr 2020, 12:34

 229  Uma
Ik wil hier nog op antwoorden dat mij dat ook opgevallen is. Ze probeert telkens subtiel de schuld in iemand anders zijn schoenen te schuiven.
Bij de aquaspeed roept ze eerst op het kussen: "Christian en Dorien, ik vermoord jullie!", waarna ze van het kussen valt. Daardoor legt ze de schuld bij Dorien en Christian, omdat zij foute antwoorden gaven. Als vervolgens Bart mensen gaat halen en deze mensen geraken niet op het bootje wijst ze hier ook subtiel op.
Bij de taart schuift ze de schuld in de schoenen van Els.
Bij de proef met de parachutesprong en de pasvragen zegt ze ook wel iets waaruit ze de schuld bij Bart legt. Iedereen focust op Jolien, omdat zij hard is, maar Alina doet het wel op een subtielere manier.
Bij de paparazzi opdracht zegt ze, nadat zij en Bart naar beneden zijn gekomen: "Als we nu boven zaten, dan hadden we hem goed in beeld.", waardoor de schuld bij Christian en Dorien komt te liggen. Als Bart dan geen goede foto maakt, verwijt ze hem.
Bij de proef in de auto krijgt Christian de schuld, omdat hij haar aan het afleiden was.
Dit zijn enkel voorbeelden. Ik weet niet of er nog zijn.
Maar we zullen vanavond wel zien wie de mol is 😉