Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 apr 2020, 21:03

 2354  Uma
Alina is de saboteur! Zij heeft het hele spel proberen te saboteren en dat heeft ze zeker niet slecht gedaan!
Het zoeken naar de Mol is afgelopen, maar nu kunnen we wel speculeren naar mogelijke sabotages en verborgen hints!

Ik had het eigenlijk al door toen ik Bart daar op de achtergrond nog zag zitten aan zijn tafeltje 😂
Gebruikersavatar

yevo26 apr 2020, 21:05

 281  Uma
Dan toch weer victory voor het forum! Hoera!

't Was een geweldige mol. Alleen de laatste aflevering viel het op vond ik. Bravo aan beide finalisten en Alina!
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 apr 2020, 21:09

 2354  Uma
Ik ben zo blij dat ik het na Eline nog eens juist heb :mrgreen: Ben heel benieuwd naar de sabotages, want die beelden op het einde zien er heel grappig uit!
Gebruikersavatar

Cedric26 apr 2020, 21:13

 2834  Uma
Proficiat aan volgende mensen die de volledige uitkomst (mol, winnaar, finalist) perfect hebben voorspeld:

Frolva
Lucu
Mola Lisa
Stef.Vermeiren
Ann.Bogaert
David.Vierstraete
Fabian.Verckens
Ik heb je, mol!
Jim-Bob.Desreumaux
Jimmy
Kevin.Marin
Lampenkap007
Michiel.Dewitte
Wouterboeckmans.vvsg

De mensen in spoiler hadden in elk geval de Mol juist en verdienen een eervolle vermelding:
SPOILER

Maar vooral proficiat aan Alina. Prachtig gemold!
Gebruikersavatar

BeaVer26 apr 2020, 21:15

 1293  Uma
Wat een fantastisch goeie actrice en heel goeie mol!! Fantastisch goed gedaan!!!!
Gebruikersavatar

Paraceta26 apr 2020, 21:15

 717  Sven
Wauw, wauw, wauw, alle respect voor Alina, ze heeft dat heel goed gedaan.
Hoedje af!
Gebruikersavatar

Mer2826 apr 2020, 21:23

 302
Inderdaad, proficiat aan Alina, ze heeft het fantastisch gespeeld!!! 🙌🏼 :king:
Gebruikersavatar

Ik heb je, mol!26 apr 2020, 21:24

 60
Cedric schreef:Proficiat aan volgende mensen die de volledige uitkomst (mol, winnaar, finalist) perfect hebben voorspeld

Frolva
Lucu
Mola Lisa
Stef.Vermeiren
Ann.Bogaert
David.Vierstraete
Fabian.Verckens
Ik heb je, mol!
...
Nieuw op het forum en meteen op beide juist. Toch blij ermee. 🙂

Maar idd vooral proficiat aan Alina en zeker ook aan Jolien. Bart was ook een schitterende kandidaat.
Gebruikersavatar

Jay-Lo26 apr 2020, 21:31

 1690  Sven
Waar. Echt heel goed gedaan!
Gebruikersavatar

Mollenspeurder26 apr 2020, 21:32

 47
Getwijfeld tussen hun twee en uiteindelijk in de Jolien tunnel verzeild geraakt, maar nooit met 100% zekerheid. Alina bleef altijd in m'n achterhoofd.
Achteraf bekeken blijkt dat ik me teveel heb laten leiden door Jolien haar rare gezichtsuitdrukkingen van tijd tot tijd.

Jammer. Mijn perfecte record qua mollen is weg bij deze. En het meest jammere van al is dat Bart niet wint. Zalige gast
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12