Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 apr 2020, 19:48

 1690  Sven
Hahaha, geweldig. Die gasten zijn echt goed! Ik zou wel eens per kandidaat zoiets willen zien.
Top!
Gebruikersavatar

masterveecee29 apr 2020, 09:46

 3547  Sven
klassieker, maar wel machtige ondertitels 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 apr 2020, 09:50

 8153
Wij krijgen in de Spaanse les altijd filmpjes van die vent. Ik ben hem intussen kotsbeu.
Gebruikersavatar

ex-molinator29 apr 2020, 16:40

 3483  Uma
Jimmy schreef:Blijkt dat tot in Spanje naar De Mol werd gekeken en gespeurd!
Schitterend om die ondertitels daar bij te zetten. Het duurt net iets te lang om goed te blijven maar daar zijn wel echt een paar juweeltjes van timing in, en wie dit kent kan niet anders dan dubbelgeplooid hiernaar kijken. 👍🏻 👍🏻
Gebruikersavatar

Cedric29 apr 2020, 16:46

 2834  Uma
Al tientallen versies gezien van die Spanjaard zijn fout ondertitelde filmpjes, maar nog nooit het origineel. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jimmy29 apr 2020, 17:13

 197  Anke
ex-molinator schreef:Schitterend om die ondertitels daar bij te zetten. Het duurt net iets te lang om goed te blijven maar daar zijn wel echt een paar juweeltjes van timing in, en wie dit kent kan niet anders dan dubbelgeplooid hiernaar kijken. 👍🏻 👍🏻
Bedankt 😃 Het heeft toch meer tijd gekost dan ik eerst hoopte, ik had eerst de echte Engelse ondertitels (die hardcoded waren in de video) manueel in een apart .srt bestand gezet, om er vervolgens heel veel commentaar bij te zetten welke handbewegingen hij maakt, wanneer hij lacht en serieus is, de intonatie, enz...

En dan is het puzzelwerk om een tekstje te verzinnen dat op de juiste momenten bij elke emotie past. Een voorbeeld: als hij bijvoorbeeld zijn hand omhoog steekt (wat dus in de opmerkingen staat), dan "vraagt Bart de rekening". En zo ga je maar door tot de puzzel klopt!

Al bij al was het wel leuk om te doen. Ik had ook al veel van die parodieën gezien, maar nog nooit zelf één gemaakt.
Cedric schreef:Al tientallen versies gezien van die Spanjaard zijn fout ondertitelde filmpjes, maar nog nooit het origineel. :mrgreen:
Het originele verhaal gaat over hoe hij in een restaurant werkte, en dan 's avonds 20 pannen in de zee moest vastbinden, zodat de getijde van de zee automatisch de afwas zou doen. 's Ochtends was hij dan te laat en was het terug vloed, zodat hij maar 1 pan had teruggevonden. Bizar verhaal 😃 Waarschijnlijk ook verzonnen want hij is een comedian.

Het is inderdaad een klassieker, maar ik vrees ook dat het al een beetje afgezaagd begon te worden om er nogmaals een parodie van te maken. Ik heb me er dan toch aan gewaagd als eerbetoon 😃
Gebruikersavatar

Frolva29 apr 2020, 17:15

 2204
Jimmy schreef: Bedankt 😃 Het heeft toch meer tijd gekost dan ik eerst hoopte
Jij hebt dat gemaakt?! 😲

Heel leuk, merci. 😉
Gebruikersavatar

Cedric29 apr 2020, 17:19

 2834  Uma
Jimmy schreef:Het originele verhaal gaat over hoe hij in een restaurant werkte, en dan 's avonds 20 pannen in de zee moest vastbinden, zodat de getijde van de zee automatisch de afwas zou doen. 's Ochtends was hij dan te laat en was het terug vloed, zodat hij maar 1 pan had teruggevonden....
Oh my god, echt? Geniaal :mrgreen:
Gebruikersavatar

Poirot29 apr 2020, 17:23

 299
Ik heb in een deuk gelegen! Als er ooit een Spaans seizoen van De Mol komt, moet hij het presenteren. Het is echt perfect gedaan.
Gebruikersavatar

Elrond29 apr 2020, 17:25

 84  Sven
Aanstekelijk zeg! Heb goed gelachen :p Stukje van Bart met z'n pita zat echt goe in elkaar