Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Polle de Molle04 mei 2020, 00:10

 135  Bert
JBB schreef:Dus ook dit seizoen helaas weer filmpjes van inzendingen waarbij mensen zichzelf een beetje belachelijk maken...

Mijn enige (kleine) minpuntje aan deze laatste aflevering :roll:
Dit zal hoogstwaarschijnlijk niet met de bedoeling zijn om te lachen met deze personen. Het zal meer in de trend zijn van "Kijk hier, andere mensen die wilden meedoen" om zowat aan te tonen dat de crew deze video's wel bekijkt en mensen zou aanmoedigen om in te schrijven.

Die "Helaas" voor een 20 seconden extra beeldmateriaal op een aflevering van een uur tijd is toch iets overbodig? 😂
Ik zou je inderdaad gelijk geven als dit 5-10 minuten zou duren, het was net voldoende om 3-4 kleine vlugge fragmenten te laten passeren.

Het is nu net omdat deze mensen niet gekozen zijn geweest en je ze niet weken lang leert kennen, dat je direct denkt van "hoh wat een vreemde mensen". Voor hetzelfde geld kon die "oude man die zich niet oud voelt" voor een grotere komische noot zorgen dan Joeri of Christian, we well never know :o
Gebruikersavatar

Paracetamol04 mei 2020, 01:39

 40
Het neemt dan ook wel een beetje de anonimiteit van een inschrijving weg vind ik.
Gebruikersavatar

masterveecee04 mei 2020, 11:10

 3547  Sven
Vermoljoen schreef:Afbeelding
Sorry, maar ik vind het toch wel grappig :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar

Poirot04 mei 2020, 11:12

 299
Als je naar het filmpje van Alina kijkt, zie je dat ze gewoon naar de camera staat te kletsen. En ze is ook nog uitgekozen als mol. Dus mensen: wil je de grootste kans hebben om mee te doen (en niet eventueel belachelijk op tv te komen), stuur dan een filmpje in waar je gewoon normaal jezelf voorstelt.
Vermoljoen schreef:Afbeelding
Sorry, maar ik vind het toch wel grappig :mrgreen:
Als er 10.000 van deze filmpjes komen, vind ik het niet erg om ze te allemaal te bekijken hoor 😂
Gebruikersavatar

ex-molinator04 mei 2020, 14:34

 3483  Uma
Vermoljoen schreef:Afbeelding
Sorry, maar ik vind het toch wel grappig :mrgreen:
Het is origineel en (belangrijker) ook leuk bedacht (en zeer toegepast op het programma).
Gebruikersavatar

JBB04 mei 2020, 16:28

 439  Uma
Dat is toch super logisch dat ze vragen om een filmpje? Een zeer snelle manier om te zien of iemand min of meer normaal is, en hoe die overkomt op "tv".

Den eerste indruk he, stel dat je zoiets ziet dan weet je het snel 😂
Gebruikersavatar

PieterDP21 mei 2020, 05:22

 11
Hoe verlopen zo'n selecties nadien eigenlijk? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze kandidaten in deze omstandigheden gaan kiezen?
Gebruikersavatar

Poirot21 mei 2020, 17:29

 299
Waarschijnlijk hebben ze wel gewoon de gesprekken, maar moeten ze wel 1.5 meter afstand houden, en wordt de stoel / tafel na elk gesprek schoongemaakt.
Gebruikersavatar

Vermoljoen21 mei 2020, 18:51

 2354  Uma
In principe zou zo'n gesprek ook via zoom of iets gelijkaardigs kunnen. De makers van De Mol zullen zoals altijd wel een oplossing kunnen vinden.
Gebruikersavatar

Paracetamol26 mei 2020, 14:28

 40
Ik denk dat ze het perfect mogelijk kunnen realiseren met de 1,5M afstandsregel en het reinigen van de tafel en stoel. ik zou toch liefst een "real life" eerste ontmoeting hebben omdat dit toch een andere indruk nalaat dan als dit via webcam gebeurt, maar respect voor de keuze die ze zullen maken.
Gebruikersavatar

Rapunzel12327 mei 2020, 16:02

 2
Iemand die heeft ingeschreven, die al is uitgenodigd voor een eerste gesprek? Dan weten de al iets sneller of we nog kans maken. Ik vind het wachten altijd zo spannend.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16